Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

gapakt

Enkel voor filmpjes betreffende Honda Camino PA50 (uploaden via youtube, etc ...)

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
User avatar
Kermit
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 75
Joined: Sat 06 Jun 2009, 18:35
Location: Brugge

Re: gapakt

Post by Kermit »

Iedereen weet het, maar toch veranderen ze niets..

60 ipv 45 zie ik wel zitten :tetten:
"A boy comes to me with a spark of interest. I feed the spark and it becomes a flame. I feed the flame and it becomes a fire. I feed the fire and it becomes a roaring blaze."
Cus D'Amato
$waanské
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1284
Joined: Fri 27 Jun 2008, 14:38
Location: beirs

Re: gapakt

Post by $waanské »

vind ik ook :wink:
dan kun je beter met het verkeer mee enz. :)

of als ze er ECHT iets aan willen doen , de scooters zoals bv : de camino terug maken , zodat ze origineel al zo snel niet meer gaan en opvoerstukken niet zomaar verkopen (70cc en dergelijke)
User avatar
Kermit
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 75
Joined: Sat 06 Jun 2009, 18:35
Location: Brugge

Re: gapakt

Post by Kermit »

$waanské wrote:vind ik ook :wink:
dan kun je beter met het verkeer mee enz. :)

of als ze er ECHT iets aan willen doen , de scooters zoals bv : de camino terug maken , zodat ze origineel al zo snel niet meer gaan en opvoerstukken niet zomaar verkopen (70cc en dergelijke)
Verkoop van opvoerstukken kunnen ze toch niet verbieden?
Ofwel? :shock:
"A boy comes to me with a spark of interest. I feed the spark and it becomes a flame. I feed the flame and it becomes a fire. I feed the fire and it becomes a roaring blaze."
Cus D'Amato
alex4421
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 673
Joined: Wed 02 May 2007, 15:34
Location: ergens in nergens

Re: gapakt

Post by alex4421 »

bwa als ze willen kunnen ze alles.
maar het zit hem zo dat wij die gebruiken voor de openbare weg, maar de fabrikant verplicht ons daar niet toe he !!
als wij nen 70 willen steken moeten wij maar weten da het nie legaal is, voor hetzelfde geld hebt ge een privé terrein waar ge met opgefokte bommen rijdt.
dus zo een stukken verbieden zal er nooit nie doorkomen.
net hetzelfde als u auto opfokken mag ook niet !!(misschien wel mits papieren die aangepast worden ??) als ik nooit met mijn auto op straat kom en der zit daar nen opgefokte motor enal in is er helemaal geen probleem want is privé domein ??
User avatar
Kermit
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 75
Joined: Sat 06 Jun 2009, 18:35
Location: Brugge

Re: gapakt

Post by Kermit »

Ja idd, dat dacht ik ook.
En als ze de verkoop in Belgie verbieden, halen ze ze toch uit het buitenland :roll: :wink:
"A boy comes to me with a spark of interest. I feed the spark and it becomes a flame. I feed the flame and it becomes a fire. I feed the fire and it becomes a roaring blaze."
Cus D'Amato
$waanské
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1284
Joined: Fri 27 Jun 2008, 14:38
Location: beirs

Re: gapakt

Post by $waanské »

een originele verkoper van honda bijvoorbeeld mag zelfs niet opvoerstukken verkopen :wink:
alex4421
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 673
Joined: Wed 02 May 2007, 15:34
Location: ergens in nergens

Re: gapakt

Post by alex4421 »

en ik mag geen 55 rijden en toch zien ze het door de vingers terwijl ze mij voor 5 dingen kunnen pakken en zwaar geld verdienen, zolang ieder zen deel krijgt is het niets ik ben beleefd geweest en meegwerkt en eerlijk en dat was voor hun goed genoeg anders wast prijs
User avatar
Kermit
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 75
Joined: Sat 06 Jun 2009, 18:35
Location: Brugge

Re: gapakt

Post by Kermit »

alex4421 wrote:en ik mag geen 55 rijden en toch zien ze het door de vingers terwijl ze mij voor 5 dingen kunnen pakken en zwaar geld verdienen, zolang ieder zen deel krijgt is het niets ik ben beleefd geweest en meegwerkt en eerlijk en dat was voor hun goed genoeg anders wast prijs
Kga da ook eens proberen
"Ja meneer de agent, nee meneer de agent, tuurlijk meneer de agent"
"A boy comes to me with a spark of interest. I feed the spark and it becomes a flame. I feed the flame and it becomes a fire. I feed the fire and it becomes a roaring blaze."
Cus D'Amato
alex4421
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 673
Joined: Wed 02 May 2007, 15:34
Location: ergens in nergens

Re: gapakt

Post by alex4421 »

nu ook weer nie zo aja ik heb gwn gezged ja meneer of neen meneer, gwn formeel taalgebruik en AN en dan gaan ze zowiezo iets al rapper door de vingers zien dan moest ek direct beginnen van ja en dit en dat en ..........
User avatar
Kermit
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 75
Joined: Sat 06 Jun 2009, 18:35
Location: Brugge

Re: gapakt

Post by Kermit »

alex4421 wrote:nu ook weer nie zo aja ik heb gwn gezged ja meneer of neen meneer, gwn formeel taalgebruik en AN en dan gaan ze zowiezo iets al rapper door de vingers zien dan moest ek direct beginnen van ja en dit en dat en ..........
Twas maar om te lachen é :wink:
"A boy comes to me with a spark of interest. I feed the spark and it becomes a flame. I feed the flame and it becomes a fire. I feed the fire and it becomes a roaring blaze."
Cus D'Amato
alex4421
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 673
Joined: Wed 02 May 2007, 15:34
Location: ergens in nergens

Re: gapakt

Post by alex4421 »

Kermit wrote:
alex4421 wrote:nu ook weer nie zo aja ik heb gwn gezged ja meneer of neen meneer, gwn formeel taalgebruik en AN en dan gaan ze zowiezo iets al rapper door de vingers zien dan moest ek direct beginnen van ja en dit en dat en ..........
Twas maar om te lachen é :wink:
kben nie echt in de stemming :?
zojuist ontdekt da ik er geen reet van kan en dat er meer leerstof is dat ik dacht :? (examen wiskunde)
User avatar
Kermit
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 75
Joined: Sat 06 Jun 2009, 18:35
Location: Brugge

Re: gapakt

Post by Kermit »

alex4421 wrote:
Kermit wrote:
alex4421 wrote:nu ook weer nie zo aja ik heb gwn gezged ja meneer of neen meneer, gwn formeel taalgebruik en AN en dan gaan ze zowiezo iets al rapper door de vingers zien dan moest ek direct beginnen van ja en dit en dat en ..........
Twas maar om te lachen é :wink:
kben nie echt in de stemming :?
zojuist ontdekt da ik er geen reet van kan en dat er meer leerstof is dat ik dacht :? (examen wiskunde)
Join the club!
"A boy comes to me with a spark of interest. I feed the spark and it becomes a flame. I feed the flame and it becomes a fire. I feed the fire and it becomes a roaring blaze."
Cus D'Amato
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: gapakt

Post by clio-tuning »

ONtopic please...
User avatar
jasper wauters
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2897
Joined: Fri 23 Jan 2009, 22:57

Re: gapakt

Post by jasper wauters »

Die laatste heeft wel gelijk,
maar het probleem is dat er veel zijn die gwn willen presteren en niets door de vingers zien.
Bijvoorbeeld, ik heb een a-klasse, 45 per uur, niet aan gesluetled.
Moest ik nu mijn rijbewijs halen zullen er veel niets op zeggen,
ma als je zo een nieuwtje tegenkomt, ben je natuurlijk altijd gescheten hoor
Een kunstenaar met de rakkenjak

Camino VL standaard 1981
Honda CB50J 1979
alex4421
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 673
Joined: Wed 02 May 2007, 15:34
Location: ergens in nergens

Re: gapakt

Post by alex4421 »

maar die agenten weten ook dat elke brommer nu niet exact zen snelheid rijd enzo (niet nen a klasse da 50 dus), en als ge nen agent hebt met wat vestand enzo weet die ook dat het onozel is , en zullen ze eerder de gevaarlijke jongens uithalen omdat die het verkeer ook echt gevaarlijk maken door veel te hoge snelheden enzo
Post Reply