Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
the skullkid
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 178
Joined: Wed 23 Dec 2009, 23:47
Location: bree belgië

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by the skullkid »

Wa is nu eig de best presteren luchtgekoelde cilinder die nog redelijk frequent te krijge is?
When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything you gave me".
User avatar
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 3446
Joined: Wed 11 Jan 2006, 15:28
Location: Steenhuffel

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by Sander »

Athena 47.6mm - 70cc, direct passend, verkrijgbaar op http://www.mopshop.de :wink:
the skullkid
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 178
Joined: Wed 23 Dec 2009, 23:47
Location: bree belgië

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by the skullkid »

dankuwel sandermans die ik moet kennen van een ander forum maar helemaal ni ken xd
When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything you gave me".
User avatar
crazycamino
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1312
Joined: Fri 31 Dec 2004, 17:37

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by crazycamino »

metrakit 65cc gietijzer kan ik u ook aanraden :wink: persoonlijk met bijna alle cilinders voor camino gereden en dees vond ik de beste.. snelheid die ik ermee haalde zettek ni opt forum of ik krijg nen hoop zever dat da ni kan :roll:
User avatar
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3604
Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
Location: Oost-vlaanderen

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by killingsnake »

met m'n polini ging m'n mino ook heel goed vooruit, maar heb niet enkel alleen plug en play dingen gebruikt, en deed 87 volgens een autoteller. polini is slijtvast en presteert zeer goed..
Trasforma il meglio in 'massimo'
User avatar
sti
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 408
Joined: Mon 17 Dec 2007, 22:08
Location: geel, antwerpen

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by sti »

ik heb zopas de namaak fast arrow gemonteerd en de prestaties
zeer goede trek
topsnelheid nog niet kunnen meten maar schat rond de 70 (auto's op de weg naast mij reden ong even hard :p )

dit met standaard carbu -->goed afgesteld
standaard luchtfilter
lichtspoelen verwijderd en gewichtjes gemiddelde is 6.375 gram
proma attack (apc) met enkele polymer demper (welke je nu los kunt door kijken)

ik vind deze cilinder beter als een dr kwa trek maar kan ook zijn omdat ik nog niet met een nieuwe dr heb gereden
MeXe
Verbannen
Verbannen
Posts: 355
Joined: Wed 09 Jun 2010, 17:34
Location: zolder

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by MeXe »

zit der ook cilinderkop bij?
Image
MeXe
Verbannen
Verbannen
Posts: 355
Joined: Wed 09 Jun 2010, 17:34
Location: zolder

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by MeXe »

crazycamino wrote:metrakit 65cc gietijzer kan ik u ook aanraden :wink: persoonlijk met bijna alle cilinders voor camino gereden en dees vond ik de beste.. snelheid die ik ermee haalde zettek ni opt forum of ik krijg nen hoop zever dat da ni kan :roll:
kunt u pb sturen met de snelheid die u haalde ermee?
Image
User avatar
metsinsons
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1644
Joined: Sun 11 Jun 2006, 13:21
Location: Sint-Katelijne-Waver

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by metsinsons »

de snelheid van elke cilinder is hetzelfde op een camino met andere cilinder en een andere pijp en vario. altijd +-75per uur.
ze gaan pas rapper als je iets aan uw transmissie doet :wink:
en de verhalen van 100 met een camino rijden kan goed kloppen. maar dan hebben ze meestal een mono met andere schijven op..
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Image
User avatar
Lucifer
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1462
Joined: Tue 22 Sep 2009, 18:42
Location: Eeklo-Lovendegem

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by Lucifer »

of gewoon een bangelijke setup :p
MeXe
Verbannen
Verbannen
Posts: 355
Joined: Wed 09 Jun 2010, 17:34
Location: zolder

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by MeXe »

metsinsons wrote:de snelheid van elke cilinder is hetzelfde op een camino met andere cilinder en een andere pijp en vario. altijd +-75per uur.
ze gaan pas rapper als je iets aan uw transmissie doet :wink:
en de verhalen van 100 met een camino rijden kan goed kloppen. maar dan hebben ze meestal een mono met andere schijven op..
dus 100 met een vario gaat niet?
Image
User avatar
Lucifer
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1462
Joined: Tue 22 Sep 2009, 18:42
Location: Eeklo-Lovendegem

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by Lucifer »

die van santa cruz gaat 95 en is ori vario met FA ster
User avatar
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3604
Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
Location: Oost-vlaanderen

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by killingsnake »

MeXe wrote:
metsinsons wrote:de snelheid van elke cilinder is hetzelfde op een camino met andere cilinder en een andere pijp en vario. altijd +-75per uur.
ze gaan pas rapper als je iets aan uw transmissie doet :wink:
en de verhalen van 100 met een camino rijden kan goed kloppen. maar dan hebben ze meestal een mono met andere schijven op..
dus 100 met een vario gaat niet?
Dat kan natuurlijk wel gaan maar men zegt hier dat je dan iets aan uw vario moet doen. Scooter onderdelen aanpassen met een groter bereik bvb. Anders moet je voor zo een hoge snelheid massa's toeren doen, wat al meestal moeilijk te bereiken valt..
Trasforma il meglio in 'massimo'
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by oldie »

metsinsons wrote:de snelheid van elke cilinder is hetzelfde op een camino met andere cilinder en een andere pijp en vario. altijd +-75per uur.
ze gaan pas rapper als je iets aan uw transmissie doet :wink:
en de verhalen van 100 met een camino rijden kan goed kloppen. maar dan hebben ze meestal een mono met andere schijven op..
Ik wil niet de moraalridder spelen maar 100km/h of meer is niet gemaakt voor een camino.
Als je dat wil doen begin dan maar eerst met een goede basis waar je 70 rijd en leer kijken waar je rijd en andere en leer in te schatten wat andere gaan fout doen zoals parking kijk niet enkel naar de opening maar ook naar de parking zelf of er iemand u kan storen.Iemand plots vor u kan 360°draaien al je dat goed onder de knie hebt ga dan maar 100 of meer
rij zelf met een racemoto285km/h top, kadettje 246km/h top heb nog nooit ergens tegen geplakt omdat ik de stomme fouten van mensen voel aankomen.Tegen 100km/h op een deur vliegen komt niet goed aan met een mino denk daaraan.
tleven kan soms zo mooi zijn
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by clio-tuning »

oldie wrote:
metsinsons wrote:de snelheid van elke cilinder is hetzelfde op een camino met andere cilinder en een andere pijp en vario. altijd +-75per uur.
ze gaan pas rapper als je iets aan uw transmissie doet :wink:
en de verhalen van 100 met een camino rijden kan goed kloppen. maar dan hebben ze meestal een mono met andere schijven op..
Ik wil niet de moraalridder spelen maar 100km/h of meer is niet gemaakt voor een camino.
Als je dat wil doen begin dan maar eerst met een goede basis waar je 70 rijd en leer kijken waar je rijd en andere en leer in te schatten wat andere gaan fout doen zoals parking kijk niet enkel naar de opening maar ook naar de parking zelf of er iemand u kan storen.Iemand plots vor u kan 360°draaien al je dat goed onder de knie hebt ga dan maar 100 of meer
rij zelf met een racemoto285km/h top, kadettje 246km/h top heb nog nooit ergens tegen geplakt omdat ik de stomme fouten van mensen voel aankomen.Tegen 100km/h op een deur vliegen komt niet goed aan met een mino denk daaraan.
Maar je kan ook 100km/h rijden op bvb een afgesloten circuit hé. :wink:

Maar om een camino werkelijk 100 echte km/h te laten lopen moet je toch al een aardige setup hebben of zoals eerder gezegd gewoon een zware overbrenging.
Post Reply