Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Hoe maak ik van mijn camino een "Raket" ?

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
mattjoseph
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 21
Joined: Mon 09 May 2011, 22:11
Location: Noord Brabant

Re: Hoe maak ik van mijn camino een "Raket" ?

Post by mattjoseph »

den Ives wrote:veel succes in ieder geval hier misschien een ideetje voor een kleuren combo :wink:
Image
hahahha ! Zie het al helemaal voor me :lol:
User avatar
Twister
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1903
Joined: Tue 23 Oct 2007, 09:04
Location: Utrecht - NL

Re: Hoe maak ik van mijn camino een "Raket" ?

Post by Twister »

Nicogsi wrote:http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... 48662.html

dit is dus wat je zoekt 8)
En zelfs deze zal misschien moeite hebben de 90 km/u te halen. Ik wed dat de eigenaar van deze méér dan €3.000,- heeft geinvesteerd...

@mattjoseph: Ik waardeer je streven: je moet de lat altijd hoog mogelijk leggen om iets te bereiken! Maar het gaat je niet lukken 150km/u te rijden met een Camino, tenzij je een compleet motorblok van een ander voertuig gaat plaatsen.... je kan je dan alleen afvragen in hoeverre het nog een Camino is.

En wat je zelf al opmerkt: de remmen van een Camino voldoen als je het mij vraagt al boven de 55-60 km/u niet meer. Boven de 100km/u zul je voor én achter schijfremmen moeten hebben om nog een beetje 'veilig' over de baan te kunnen.

Er zijn er maar weinigen die überhaupt de 100 km/u gehaald hebben met een Camino (en degene die beweren dat ze dat hebben gedaan, daarvan zou ik graag eerst nog het bewijs willen zien :wink: )

Had je zelf al een idee hoe je hem gaat opvoeren?
Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter 8)
mattjoseph
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 21
Joined: Mon 09 May 2011, 22:11
Location: Noord Brabant

Re: Hoe maak ik van mijn camino een "Raket" ?

Post by mattjoseph »

@Twister: 150km/u is inderdaad wel heel hard haha. had het eigenlijk geschreven zonder logies over na te denken.
Een ander blok is in mijn ogen ook geen optie, dan heb ik als het waren een Camino zonder hart !
Verder was ik Sowieso al van plan om bij het voor wiel een schijfrem te maken, Maar een achter schijfrem is dat ook mogelijk op een camino ? :shock: Om eerlijk te zijn heb ik nog geen idee hoe ik hem ga op voeren. Er zijn een paar dingen die ik er wel zeker op wil hebben zoals een Hpi ontsteking en een watergekoelde cilinder. Maar ik snap zelf ook dat ik met alleen die dingen nog geen "Raket" heb. daarom had ik dit topic ook aan gemaakt om dat ik er geen benul van heb welke onderdelen van andere scooter/ brommers Gemakkelijk aan te passen zijn voor op een camino. als iemand mij hier bij advies zou kunnen geven zou ik dat heel erg waarderen.
User avatar
Madmac
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 696
Joined: Mon 27 Jan 2014, 22:53
Location: Genk, Belgium

Re: Hoe maak ik van mijn camino een "Raket" ?

Post by Madmac »

mattjoseph wrote:daarom had ik dit topic ook aan gemaakt om dat ik er geen benul van heb welke onderdelen van andere scooter/ brommers Gemakkelijk aan te passen zijn voor op een camino.
Stop maar al als ge gemakkelijk zoekt :wink:
mattjoseph
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 21
Joined: Mon 09 May 2011, 22:11
Location: Noord Brabant

Re: Hoe maak ik van mijn camino een "Raket" ?

Post by mattjoseph »

@Madmac: Bedankt voor het advies. Maar mijn raket zal er komen ! Of het moeilijk of makkelijk is alles is passend te maken.
Post Reply