...de brommerzaak bij mij in de buurt een Camino ingeruild kreeg toen iemand een andere brommer/scooter kocht. Speciaal voor mij heeft hij hem apart gehouden. Hoewel ik dit nou niet direct het mooiste model vind, kon ik hem voor de prijs die ik ervoor moest betalen niet laten staan (en dat heb ik dus ook niet gedaan

Ik was onder de indruk van de staat van de camino. Natuurlijk hier en daar wat oppervlakkige roestplekjes, maar wel helemaal compleet (met onderdelen die ik nog nooit had gezien).
Nu twijfel ik alleen nog of ik dit model toch helemaal in originele staat ga herstellen of dat ik hem ga gebruiken voor een ander fantasie project...
Wordt dus vervolgd...
Commentaar en ideeën zijn uiteraard van harte welkom
Hier staan nog wat voorbeeldjes:
http://extendedplay.dommel.be/modellen/NLcust.htm
-Titel aangepast: ik ga hem in ere herstellen...
Een pinkerset heb ik al in huis (merci Quartzsp).Nu maar hopen dat ik al het chroom mooi opgepoetst krijg. Er zit hier en daar hele lichte roest op.
Hieronder een paar foto's. Het frontkapje en de ontstekingsdeksel heb ik beide voor de helft een beetje opgepoetst met zilver-/chroompoets. Je kan het verschil wel zien...

Ik hoop maar dat ik die oppervlakkige roestplekjes kan verwijderen, dan zou het helemaal top zijn.
Na veel poetswerk (stickers heb ik liggen, moet ik nog plakken, tevens moet de pinkerset nog aangesloten worden):

persoonlijk zou ik het zo laten,mr tis nog altijd den uwen eh