Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

camino voor op de baan gaat te hard

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
User avatar
Twister
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1903
Joined: Tue 23 Oct 2007, 09:04
Location: Utrecht - NL

Re: camino voor op de baan gaat te hard

Post by Twister »

Madmac wrote:Dat wint gij hoor Steven, gij hebt veel meer ervaring met die materie. Ik heb zelfs nog nooit een andere carburator geplaatst dan de originele.
Was maar een geintje :wink: Maar aan jouw projecten te zien doe je echt niet onder voor mij! Gewoon alles uitproberen, foutjes maken (liefst niet teveel kapot maken, maar dat gebeurt toch :lol: ) en opnieuw uitproberen en je hier en daar wat verdiepen in bepaalde theorieën (en die vervolgens weer zelf uitproberen).

Enfin: lijkt me leuk om een 50cc-sprintertje te maken... Weet alleen nog niet of ik het geduld kan opbrengen, nu ik bijna zo goed als klaar ben met m'n Minomoto...
Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter 8)
geert-jan jonkers
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 113
Joined: Mon 09 Apr 2012, 13:43
Location: wechelderzande

Re: camino voor op de baan gaat te hard

Post by geert-jan jonkers »

Twister wrote:
Madmac wrote:Dat wint gij hoor Steven, gij hebt veel meer ervaring met die materie. Ik heb zelfs nog nooit een andere carburator geplaatst dan de originele.
Was maar een geintje :wink: Maar aan jouw projecten te zien doe je echt niet onder voor mij! Gewoon alles uitproberen, foutjes maken (liefst niet teveel kapot maken, maar dat gebeurt toch :lol: ) en opnieuw uitproberen en je hier en daar wat verdiepen in bepaalde theorieën (en die vervolgens weer zelf uitproberen).

Enfin: lijkt me leuk om een 50cc-sprintertje te maken... Weet alleen nog niet of ik het geduld kan opbrengen, nu ik bijna zo goed als klaar ben met m'n Minomoto...
hallo,
de ontsteking is nu nog origineel met gewone platines wel alles nieuw.
hpi komt er nog op maar nu met origineel, hpi is met buitenrotor 60w lichtspoel.
vairo rollen zijn nu 3rollen vna 3 gram en 3rollen van 5 gram.zijn kleine rolletjes van top performance vario van booster/walla.
als je een vario van wallaroo koopt zoals polini of malossi die rollen zijn kleinder dan origineel wallaroo en passen in camino.
heb bij die stock brommeronderdelen veeel rollekes gekregen dus kan veel aanpassen
vario is redelijk uitgelopen onderaan dus trekt zeer snel want heft lage vertanding eigenlijk en dan meot hij eigenlijk recht omhoog niet schuin zoals bij een nieuwe vario. eigenlijk niet goed maar trekt er wel goed mee.
platines op 30
de cylinder is aan de uitlaat poort ver verbreed we dachten dat het te ver ging zijn maar Is tog goed en langs buiten hebben we dat ook gedaan. (niet heel professioneel) als ik hem eraf haal trek ik fotos van deuitlaat poort.

grtjs
User avatar
Twister
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1903
Joined: Tue 23 Oct 2007, 09:04
Location: Utrecht - NL

Re: camino voor op de baan gaat te hard

Post by Twister »

geert-jan jonkers wrote: hallo,
de ontsteking is nu nog origineel met gewone platines wel alles nieuw.
hpi komt er nog op maar nu met origineel, hpi is met buitenrotor 60w lichtspoel.
vairo rollen zijn nu 3rollen vna 3 gram en 3rollen van 5 gram.zijn kleine rolletjes van top performance vario van booster/walla.
als je een vario van wallaroo koopt zoals polini of malossi die rollen zijn kleinder dan origineel wallaroo en passen in camino.
heb bij die stock brommeronderdelen veeel rollekes gekregen dus kan veel aanpassen
vario is redelijk uitgelopen onderaan dus trekt zeer snel want heft lage vertanding eigenlijk en dan meot hij eigenlijk recht omhoog niet schuin zoals bij een nieuwe vario. eigenlijk niet goed maar trekt er wel goed mee.
platines op 30
de cylinder is aan de uitlaat poort ver verbreed we dachten dat het te ver ging zijn maar Is tog goed en langs buiten hebben we dat ook gedaan. (niet heel professioneel) als ik hem eraf haal trek ik fotos van deuitlaat poort.

grtjs
Dank je voor het delen van de info!

Hoe bedoel je dat de vario is uitgelopen? Heb je daar tzt ook een foto van? Bedoel je gewoon dat het loopvlak steiler is?
Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter 8)
geert-jan jonkers
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 113
Joined: Mon 09 Apr 2012, 13:43
Location: wechelderzande

Re: camino voor op de baan gaat te hard

Post by geert-jan jonkers »

Twister wrote:
geert-jan jonkers wrote: hallo,
de ontsteking is nu nog origineel met gewone platines wel alles nieuw.
hpi komt er nog op maar nu met origineel, hpi is met buitenrotor 60w lichtspoel.
vairo rollen zijn nu 3rollen vna 3 gram en 3rollen van 5 gram.zijn kleine rolletjes van top performance vario van booster/walla.
als je een vario van wallaroo koopt zoals polini of malossi die rollen zijn kleinder dan origineel wallaroo en passen in camino.
heb bij die stock brommeronderdelen veeel rollekes gekregen dus kan veel aanpassen
vario is redelijk uitgelopen onderaan dus trekt zeer snel want heft lage vertanding eigenlijk en dan meot hij eigenlijk recht omhoog niet schuin zoals bij een nieuwe vario. eigenlijk niet goed maar trekt er wel goed mee.
platines op 30
de cylinder is aan de uitlaat poort ver verbreed we dachten dat het te ver ging zijn maar Is tog goed en langs buiten hebben we dat ook gedaan. (niet heel professioneel) als ik hem eraf haal trek ik fotos van deuitlaat poort.

grtjs
Dank je voor het delen van de info!

Hoe bedoel je dat de vario is uitgelopen? Heb je daar tzt ook een foto van? Bedoel je gewoon dat het loopvlak steiler is?
ja helemaal uitgelopen, normaal gaat het geleidelijk naar boven bij een originele en deze is vanonder uitgesleten dus de riem ligt helemaal beneden en vertrekt recht omhoog.
grtjs! heel graag gedaan bedankt voor de raad allemaal!
Post Reply