Twister wrote:Madmac wrote:Dat wint gij hoor Steven, gij hebt veel meer ervaring met die materie. Ik heb zelfs nog nooit een andere carburator geplaatst dan de originele.
Was maar een geintje
Maar aan jouw projecten te zien doe je echt niet onder voor mij! Gewoon alles uitproberen, foutjes maken (liefst niet teveel kapot maken, maar dat gebeurt toch
) en opnieuw uitproberen en je hier en daar wat verdiepen in bepaalde theorieën (en die vervolgens weer zelf uitproberen).
Enfin: lijkt me leuk om een 50cc-sprintertje te maken... Weet alleen nog niet of ik het geduld kan opbrengen, nu ik bijna zo goed als klaar ben met m'n Minomoto...
hallo,
de ontsteking is nu nog origineel met gewone platines wel alles nieuw.
hpi komt er nog op maar nu met origineel, hpi is met buitenrotor 60w lichtspoel.
vairo rollen zijn nu 3rollen vna 3 gram en 3rollen van 5 gram.zijn kleine rolletjes van top performance vario van booster/walla.
als je een vario van wallaroo koopt zoals polini of malossi die rollen zijn kleinder dan origineel wallaroo en passen in camino.
heb bij die stock brommeronderdelen veeel rollekes gekregen dus kan veel aanpassen
vario is redelijk uitgelopen onderaan dus trekt zeer snel want heft lage vertanding eigenlijk en dan meot hij eigenlijk recht omhoog niet schuin zoals bij een nieuwe vario. eigenlijk niet goed maar trekt er wel goed mee.
platines op 30
de cylinder is aan de uitlaat poort ver verbreed we dachten dat het te ver ging zijn maar Is tog goed en langs buiten hebben we dat ook gedaan. (niet heel professioneel) als ik hem eraf haal trek ik fotos van deuitlaat poort.
grtjs