-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Zus van Custom Camino Crosser (incl. filmpje)
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
23 posts
• Page 2 of 2 • 1, 2
Re: Zus van Custom Camino Crosser (incl. filmpje)
waar vindt jij die cilinderkop van athena?
- panne001
- -= Expert Member =-

Advertisement
Die cilinderkop is afkomstig van een Piaggio scooter, dus vindbaar in "elke" scootershop. 
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-

clio-tuning - -= Ex moderator =-

- Images: 36
Vanmiddag een andere bougie gestoken: NGK BR8 EIX (iridium). Heb hem nog niet op topsnelheid getest, maar hij rijdt erg goed!
Al pruttelend loopt hij 50 km/u, een beetje gas bij geven en hij trekt hard door naar 70. Hierna heeft hij nog vermogen (en toeren) over om naar een mooie top te gaan, maar aangezien het de tweede rit was en ik eerst een paar goede testritten wil hebben gereden voordat ik hem op zijn staart trap, heb ik het bij die 70km/u gelaten.
Er zit een malossi vertanding in de achterklok. Ondanks dat heeft hij een behoorlijke acceleratie. M'n crosser trekt wel een stuk sneller op, maar die heeft ori vertanding en bovendien een binnenrotor, en een bijzonder mooie overbrenging (variateur en poelie van malossi). Misschien probeer ik na de top te hebben gemeten nog een eens ori vertanding uit om de trek te testen op deze racer (misschien ook nog een binnenrotor
)
Binnenkort eens verder testen op top snelheid. Mijn kilometer teller is enigszins geijkt aan een radarscanner van de politie. Dus de kilometers die ik hier noem zijn échte kilometers
Al pruttelend loopt hij 50 km/u, een beetje gas bij geven en hij trekt hard door naar 70. Hierna heeft hij nog vermogen (en toeren) over om naar een mooie top te gaan, maar aangezien het de tweede rit was en ik eerst een paar goede testritten wil hebben gereden voordat ik hem op zijn staart trap, heb ik het bij die 70km/u gelaten.
Er zit een malossi vertanding in de achterklok. Ondanks dat heeft hij een behoorlijke acceleratie. M'n crosser trekt wel een stuk sneller op, maar die heeft ori vertanding en bovendien een binnenrotor, en een bijzonder mooie overbrenging (variateur en poelie van malossi). Misschien probeer ik na de top te hebben gemeten nog een eens ori vertanding uit om de trek te testen op deze racer (misschien ook nog een binnenrotor
Binnenkort eens verder testen op top snelheid. Mijn kilometer teller is enigszins geijkt aan een radarscanner van de politie. Dus de kilometers die ik hier noem zijn échte kilometers
-

Twister - -= Camino Freak =-

- Images: 0
en je crosser heeft bovendien kleiner achterwiel wat een pak scheelt 

-

jasper wauters - -= Camino Addict =-

jasper wauters wrote:en je crosser heeft bovendien kleiner achterwiel wat een pak scheelt
De velg is idd 16", maar de band-omtrek zal ongeveer evenveel zijn (ik zal het eens opmeten). De noppen van die crossband (3,0*16") zijn enorm, waardoor de omtrek ongeveer gelijk is aan de omtrek van de michelin M29S (2,5*17").
-

wat ik wel opmerk is dat je NL Custom er toch al mooi opgeknapt uit ziet, of is dat een illusie 

-

jasper wauters - -= Camino Addict =-

Heb je goed gezien... sterker nog, hij loopt al (en best goed ook). Moet nu alleen nog stickers laten maken en het achterste sterwiel opknappen... Binnenkort eens foto's plaatsden van de opbouw. Deze heb ik wel, maar he er meestal niet veel zin in om het allemaal te posten...
-

was dat sportspatbordjen rood ,of heb je dat gaspoten ??? echt mooi 
De mannen van fortis : Geld moet rollen, het liefst mijn kant op (stiekem denk ik dat ook)
4-TAKT , krijg de tering !!!
mijn CAMINO loopt op mengsmering !!! 
-

camino cheezer!!! - -= Advanced Member =-

23 posts
• Page 2 of 2 • 1, 2
-