heb je de diameter gemeten heb je slechts 40mm diameter?

Moderator: -Camino Crew-

camino_expert wrote:Camin0_DriVeR_68 wrote:De motor is ook gedemonteerd, alles wordt uitgekuist en carters worden ontvet want er lig een hele laag opOok was binnenin de carburator een hele laag aangekoekte olie gevormd, door het lange stil staan, maar 'krijg het wel opgepoetst
Ook heb ik eens de cilinder bekeken(H4), want de vorige eigenaar vertelde me dat de camino ten minste 70 km per uur haalde met de cilinder en de proma, hij had die laten bewerken wist hij me te vertellen... Nu vandaag gekeken en volgens mij hebben ze van de uitlaatpoort een vlinderpoort gemaakt(Zie foto pagina 1)
Groeten
hallo
mooi werk al
ma 70 per u![]()
zit er vanachter ne kleine poulie op ?
want hebde nu ne h1 of ne h4 da maakt ni uit
ma 70 per u zonder 65cc en ne kleine poulie
ne mono org kl a no way
maar indien geen kleine poulie achteraan
wel aan te raden dan
bewerkte cilinder op kl a overbrenging is overtoeren
dan moete beheerst rijden hoor

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik de cilinder geen nieuw laklaagje heb gegeven, Maar komt in de toekomst misschien nog een nieuwe cilinder op ...Heb de proma attack vervangen door sitoke, om de overtoeren in toom te houden
Hij heeft wel veel kracht voor een mono met die bewerkte cilinder... Updates volgen vlug! een Achterste grimeca met hutchinson komt er ook nog op,... Iemand een idee wat gezandstraalde spatborden zouden kosten om wit te spuiten bij carrossier?Greetz 
panne001 wrote:die proma met polymer demper![]()

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests