caminozeikerd wrote:MALOSSI
Jajaa copain
Moderator: -Camino Crew-
caminozeikerd wrote:MALOSSI

andy1979 wrote:bij mij was hij ook al licht bronzig toen ik hem kreeg , jammer eigenlijk dat ze dat niet wat beter behandelen.
waarom ga je hem eigenlijk met een sito uitlaat inrijden oli ?

panne001 wrote:heb jij die malossi bij motorkit gekocht?

Oli wrote:"Le Beaujolais Nouveau est arrivé!" zou Urbanus zegge![]()
Thanks to Marc aka Camino-expert, Hilfiger voor de levering, en Peter voor den apéro gisteren. De bronzige kleur is knap, maar ik hou liever van de zwarte kleur, trouwens hier en daar wat roestplekjes op zoals bij Andy1979.
Hij zal in het zwart gelakt worden, en Hilfiger,Oldie en Joel kunnen niet wachten om hem onder de Custom te plaatsen.
Dit met de Sito wat inrijden

hilfiger wrote:Oli wrote:"Le Beaujolais Nouveau est arrivé!" zou Urbanus zegge![]()
Thanks to Marc aka Camino-expert, Hilfiger voor de levering, en Peter voor den apéro gisteren. De bronzige kleur is knap, maar ik hou liever van de zwarte kleur, trouwens hier en daar wat roestplekjes op zoals bij Andy1979.
Hij zal in het zwart gelakt worden, en Hilfiger,Oldie en Joel kunnen niet wachten om hem onder de Custom te plaatsen.
zelf me sito gaan we da spel doen vliegen, count me shure in.
btw. ik gaan zaterdag me maa copain mijnen 21 dellorto placeren op de benneton, kzent meug da spel moo ijten hemme.

Oli wrote:hilfiger wrote:Oli wrote:"Le Beaujolais Nouveau est arrivé!" zou Urbanus zegge![]()
zelf me sito gaan we da spel doen vliegen, count me shure in.
btw. ik gaan zaterdag me maa copain mijnen 21 dellorto placeren op de benneton, kzent meug da spel moo ijten hemme.
Als je tijd hebt zaterdag, na je Dellorto, dan spreken we af bij Peter om menne kit te plaatsen ok copain?
Je Benneton :![]()

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests