Cilinder gewoon goed ontvetten, met stalen borstel (heeft "lange" haren) tussen de koelvinnen schuren. Of je kan ook wat schuurpapier rond een schroevendraaier doen en daarmee tussen de koelvinnen gaan. Dan terug ontvetten en dan spuiten met hittebestendige verf.
Cilinder zal terug mooi ogen dan.
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Lucifer's Sunset TE KOOP!!
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: Lucifer's Mino
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-

clio-tuning - -= Ex moderator =-

- Images: 36
Lucifer wrote:ok , maar hoe kunde da deftig afplakken?
Om niet in uw cilinder te spuiten? Gewoon met plakband...
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-

clio-tuning - -= Ex moderator =-

- Images: 36
clio-tuning wrote:Lucifer wrote:ok , maar hoe kunde da deftig afplakken?
Om niet in uw cilinder te spuiten? Gewoon met plakband...
ok dankje;)
(foto's ant uploaden)
-

Lucifer - -= Camino Freak =-

Re: Lucifer's Mino (20/11-Foto's toegevoegd)
maak die foto's eens wat kleiner 
-

jasper wauters - -= Camino Addict =-

- Images: 0
jasper wauters wrote:maak die foto's eens wat kleiner
waarom? en hoe doe ik dat?
-

Lucifer wrote:jasper wauters wrote:maak die foto's eens wat kleiner
waarom? en hoe doe ik dat?
je hebt het al aangepast
uitlaat zal nu wel lekker klinken denk ik
gewoon dichtlassen
- $waanské
- -= Camino Freak =-

Er is (nog) niets aangepast.
Alle foto's zijn in 3264px × 2448px formaat. Zet ze liefst in 800x600, zodat het voor mensen met traag internet niet zolang duurt tegen alle foto's zijn gedownload. Deze reducering gaat zo'n verschil geven van 3 mb wss, wat je moet vermenigvuldigen met je aantal foto's. Nogal een verschil per laden van een pagina hoor
Alle foto's zijn in 3264px × 2448px formaat. Zet ze liefst in 800x600, zodat het voor mensen met traag internet niet zolang duurt tegen alle foto's zijn gedownload. Deze reducering gaat zo'n verschil geven van 3 mb wss, wat je moet vermenigvuldigen met je aantal foto's. Nogal een verschil per laden van een pagina hoor
Transforma il meglio in 'massimo'
-

killingsnake - -= Moderator =-

killingsnake wrote:Er is (nog) niets aangepast.
ok
-

Barst: goed ontvetten, schuren, en lassen. Als je de mogelijkheid hebt liefst met een TIG post. Daar kun je zulke breuken netjes mee lassen, omdat je geen opvulmateriaal hebt en gewoon mooi de vlakken aaneensmelten.
Ga je met mig/mag, of electrode doen: zéér lage amperage, anders zit je er zo doorheen, en maximum een cm per keer doen en laten afkoelen. Dan langs de andere kant beginnen. Anders zakt heel je materiaal in, je werkt met een plaatdikte van zo'n mm of nog minder, dat niet ondersteund is. Als je ervoor zorgt dat er geen materiaal naar binnenkomt en dus de binnendiameter ongewijzigd blijf (al je toevoegmateriaal ligt langs bovenkant) dan zou er niks mogen veranderen.. Natuurlijk, als je de binnendiameter half verspert met een hele hoop ingezakt materiaal, tja......
Ga je met mig/mag, of electrode doen: zéér lage amperage, anders zit je er zo doorheen, en maximum een cm per keer doen en laten afkoelen. Dan langs de andere kant beginnen. Anders zakt heel je materiaal in, je werkt met een plaatdikte van zo'n mm of nog minder, dat niet ondersteund is. Als je ervoor zorgt dat er geen materiaal naar binnenkomt en dus de binnendiameter ongewijzigd blijf (al je toevoegmateriaal ligt langs bovenkant) dan zou er niks mogen veranderen.. Natuurlijk, als je de binnendiameter half verspert met een hele hoop ingezakt materiaal, tja......
Transforma il meglio in 'massimo'
-

killingsnake - -= Moderator =-

ok, ik ga het niet lasse, maar een klant van mn vader.
of zouwk het gewoon zo laten en mijn leo hier gebruiken?
of zouwk het gewoon zo laten en mijn leo hier gebruiken?
-

Re: Lucifer's Mino (21/11 vraagjes)
update - foto's verkleint , vraagjes in beginpost -
-

Re: Lucifer's Mino (22/11 probleempje)
-ik krijg mijn bobijn niet van mijn achterbrug. 1 vijs zit muurvast, heb al veel kruipolie geprobeert
het kruisje is ook bijna niet meer te zien.. is zowat kapot... hoe kan ik die vijs er nu best uithalen?
Eens met een klopschroevendraaier proberen, zo lukt het bij mij toch altijd...
-hoe monteer ik mijn balhoofd terug ? heb dat losgemaakt maar ben volgorde vergeten
Uw grote cup onderaan en de kleinere bovenaan, telkens een lager erin.
-hoe krijg ik mijn linkerhandvat van mijn stuur? zit ook zo vast als iets....
Probeer er eens met een platte schroevendraaier tussen te wringen en dan wat kruipolie inspuiten en dan proberen aan te draaien, zo doe ik het.
-hoe krijg ik mijn achterrekje eraf? er zitten zo paars-rozen dingen rond die bout. kan er niet tussen met mijn sleutels...
iemand een ID hoe ik het eraf kan krijgen?
Je zou moeten proberen uw vijzen mooi centraal in die dingen te krijgen zodat jet er met een dopsleutel aankunt, d.m.v. een hamer ofzo.
het kruisje is ook bijna niet meer te zien.. is zowat kapot... hoe kan ik die vijs er nu best uithalen?
Eens met een klopschroevendraaier proberen, zo lukt het bij mij toch altijd...
-hoe monteer ik mijn balhoofd terug ? heb dat losgemaakt maar ben volgorde vergeten
Uw grote cup onderaan en de kleinere bovenaan, telkens een lager erin.
-hoe krijg ik mijn linkerhandvat van mijn stuur? zit ook zo vast als iets....
Probeer er eens met een platte schroevendraaier tussen te wringen en dan wat kruipolie inspuiten en dan proberen aan te draaien, zo doe ik het.
-hoe krijg ik mijn achterrekje eraf? er zitten zo paars-rozen dingen rond die bout. kan er niet tussen met mijn sleutels...
iemand een ID hoe ik het eraf kan krijgen?
Je zou moeten proberen uw vijzen mooi centraal in die dingen te krijgen zodat jet er met een dopsleutel aankunt, d.m.v. een hamer ofzo.
-

Sander - -= Moderator =-

- Images: 9
-