Erhan wrote:ziet er vet uit! good luck! krijg je dees ook goed afgesteld?
grtzz
als ik alles doe hoe het moet en opt gemak zal dat geen probleem worden.
alé ja hoop ik toch, nooit niks op voorhand zeggen e
Moderator: -Camino Crew-
Erhan wrote:ziet er vet uit! good luck! krijg je dees ook goed afgesteld?
grtzz

killingsnake wrote:Waarom geen koeling bij stilstaan? Een (niet geforceerde) luchtgekoelde cilinder krijgt geen koeling bij stilstaan, een waterpomp staat verbonden met uw krukas dus als uw motor draait krijg je ook koeling.
Dat van dat vervormen heb ik nog nooit gehoord en geloof ik ook helemaal niets van![]()
Watergekoeld blok blijft nog koeler dan ac en dat vervormt ook niet..

metsinsons wrote:killingsnake wrote:Waarom geen koeling bij stilstaan? Een (niet geforceerde) luchtgekoelde cilinder krijgt geen koeling bij stilstaan, een waterpomp staat verbonden met uw krukas dus als uw motor draait krijg je ook koeling.
Dat van dat vervormen heb ik nog nooit gehoord en geloof ik ook helemaal niets van![]()
Watergekoeld blok blijft nog koeler dan ac en dat vervormt ook niet..
waarom denk je dat er bij watergekoelde brommers én moto's een ventilator voor de radiator staat..
en met verstropt bedoelde ik eigelijk dat ze uitslijten omdat het telkens wat roest meeneemt in de pomp. maar dat is bij deze het geval niet. wel aluminiumoxide.

jasper wauters wrote:zal wijs achterrek zijn
als hij gans dat rekje verchroomt heeft, kan die gast goed fotoshoppen

Twister wrote:Ik zie trouwens net dat je een doorschijnend vlotterbakje gebruikt hebt. Is dat er zo een waarmee je tevens eenvoudig de sproeier kan vervangen door een plastic schoef uit het doorzichtige vlotterbakje te draaien? Toevallig aangeschaft bij Mopshop?
Zo ja, dan kan ik je aanraden weer gewoon de originele vlotterbak te gebruiken. Bij mij ging hij na vrij korte tijd al lekken via die schroef (waar wel een rubberjte op zit, maar dat maakte blijkbaar niet uit...
Komen er nog updates?![]()
Ben nieuwsgierig

moet zalig zijn om daarmee te kunnen rijden
De mannen van fortis : Geld moet rollen, het liefst mijn kant op (stiekem denk ik dat ook)
4-TAKT , krijg de tering !!!
mijn CAMINO loopt op mengsmering !!! 

camino cheezer!!! wrote:zalig blokjejammer dat de meeste studenten zich dit niet kunnen permiteren
moet zalig zijn om daarmee te kunnen rijden
succes

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests