clio-tuning wrote:giovanni007 wrote:clio-tuning wrote:Ziet er allemaal héél erg netjes uit, enkel had ik die vloeibare pakking niet gebruikt.
waarom niet, het heeft nochtans z'n nut ze, ik heb daar vroeger ook mee gereden en ik was daar heel content van, geen plekske vet te zien op mijn blokje.
Omdat het een nieuwe cilinder en pakkingen zijn, dat moet zowizo 200% dicht zijn hé.![]()
Natuurlijk na wat ouderdom heb je kans dat uw o-ringen stuk gaan en uw vloeibare pakking niet, dat voordeel heb je idd wel.
Maar aangezien alles gewoon nieuw was had ik persoonlijk het niet gebruikt, omdat ik het maar "vuiligheid" vind.
ja ok das wel juist het zeker en vast wel een vuiligheid, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere, ge weet nooit ni da zo'n o-ring kan kapot gaan zelf al is het nieuw, ik had het cylinderken nu al een paar jaar liggen dusja, een dichting die wat verouderd ofzo of niet meer goed afsluit kan dus ook wel voorvallen. Maar het is inderdaad wel vuil werk als je het moet doen, maar nekeer da ge da school afveegt ziede het niet meer, ik persoonlijn ben al zeer tevreden geweest over vloeibare dichtingspasta en raad het ook aan iedereen aan als ze het mij vragen omdat ik zelf er zeer goede ervaringen mee heb.