-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Project C3X
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
27 posts
• Page 2 of 2 • 1, 2
Re: Project C3X
Nog een vraagje. Ik zou em willen herspuiten maar zandstralen en poederlakken is me te duur. Kan ik om dat af te schuren een staalborstelke op een haakse slijper steken en er zo opvliegen?? Of gaat dat krassen geven? Of zijn er mss verschillende diktes van staalborstels.
- croontje
- -= Newbie =-

Advertisement
Best met schuurmachientje
Heb bij mij eens met slijpschijf met daarop zo'n schuurschijfje , het gaat wel sneller maar geeft meer krassen
Heb bij mij eens met slijpschijf met daarop zo'n schuurschijfje , het gaat wel sneller maar geeft meer krassen
- $waanské
- -= Camino Freak =-

Dat gaat niet simpel zijn met die gietwielen denk ik
Misschien met een product? We zullen wel zien. Eerst een klasse B kaderke op de kop tikken en nen helm kopen want ik heb er nog altijd niet mee op de baan kunnen rijden 

- croontje
- -= Newbie =-

Gietwielen doen de meeste leden met verfafbijter 
- wouter_
- -= Member =-

ik zandstraal ze meetstal als ik ze zelf spuit,
best gewoon laten poedercoaten dan word het ook gestraald en al dus gewoon lelijke wielen binnen doen en daarna weer als nieuw gaan afhalen
best gewoon laten poedercoaten dan word het ook gestraald en al dus gewoon lelijke wielen binnen doen en daarna weer als nieuw gaan afhalen
- mhrfreak
- -= Expert Member =-

Ik heb er al aan gedacht om te laten poederlakken maar ik heb indertijd ook eens met spuitbussen gedaan en da was redelijk goed gelukt. En poedercoaten kost direct al redelijk wa geld he...
- croontje
- -= Newbie =-

Ik vind dat dat goed meevalt van prijs. Dat is per kilo dat je betaald. Ik dacht tussen de 2 en 3 euro de kilo.
Dus als je de dingen die je wilt laten lakken,thuis even op de weegschaal zet,heb je al een idee over de prijs.
Dit is wel de prijs voor gangbare kleuren. Specialekes gaan direct naar 5 of 6 euro. En als je een kleur kiest die ze speciaal voor jou moeten bestellen en waar ze zeker van zijn dat die zelden genomen word, moet je heel de doos betalen en dan kost het je zeker 600 euro.
Dus als je de dingen die je wilt laten lakken,thuis even op de weegschaal zet,heb je al een idee over de prijs.
Dit is wel de prijs voor gangbare kleuren. Specialekes gaan direct naar 5 of 6 euro. En als je een kleur kiest die ze speciaal voor jou moeten bestellen en waar ze zeker van zijn dat die zelden genomen word, moet je heel de doos betalen en dan kost het je zeker 600 euro.
- Kelso
- -= Member =-

Eindelijk een klassse B kader op de kop kunnen tikken met papieren
Ik heb nog de raad gekregen om men gietwielen niet te laten zandstralen maar chemisch ontlakken met een produkt. Natuurlijk na 20 seconden de naam al vergeten
maar het was iets met een D
ff googlen dan maar
maar het was iets met een D ff googlen dan maar

- croontje
- -= Newbie =-

Ben nog steeds aan het sleutelen maar weinig grote veranderingen
Kheb ontdekt dat het onderste balhoofd (of hoe heet dat rollement dat u voorvork doet draaien
)kapot was dus ik heb de voorvork en balhoofd van die rode brommer moeten gebruiken. Je zag ook dat op die blauwe een bloklicht opstond, aangezien dit in goede staat is wil ik dit graag gebruiken maar het plaatje dat er onder zit, daar klopt iets niet mee :s
Normaal zijn er 2 gaatjes in die over die haakjes schuiven op dat plaatje bovenaan de voorvork en dan onderaan een vijsje erin. Bij dit plaatje zijn geen gaatjes, is dit nu van een ander brommerke of niet?

Normaal zijn er 2 gaatjes in die over die haakjes schuiven op dat plaatje bovenaan de voorvork en dan onderaan een vijsje erin. Bij dit plaatje zijn geen gaatjes, is dit nu van een ander brommerke of niet?

- croontje
- -= Newbie =-

-

Sander - -= Moderator =-

- Images: 9
Ik dacht al zoiets, maar tis precies wel proper afgezaagd
daarom twijfelde ik 
- croontje
- -= Newbie =-

27 posts
• Page 2 of 2 • 1, 2