Maar vlug weer doorverkocht omdat ik een andere op het oog had.

Dan omdat de eerste rode verkocht was, en een beetje geld bij opgelegd een grijze DX van '84 gekocht van El Toro.

Hieraan heb ik zo goed als niets gedaan, ik kocht hem in bijna perfecte staat. Thanks El Toro!!
Dan kocht mijn vriendin een rode DX '82 met Honda H2 cilindertje in deze staat.
Er stond ook nog een grijze benzinetank op, maar die was ik op het moment van de foto aan het ontroesten.

Ondertussen is aan de rode van mijn vriendin van alles gebeurd.
Al het grijze weggehaald (voetkappen, zijkappen, benzinetank, potje), nieuwe vlotternaald, nieuwe vlotter, nieuwe luchtfilter, nieuwe bougie en bougiekop, nieuwe platines, rode benzinetank met originele stickers (thanks Kurt Camps), nieuwe benzinekraan, originele reflectors (thanks Camino-expert) ,originele trappers, nieuw engels potje, boitolie vernieuwd, stuurkogellagers en veerpennen gesmeerd, stuur driehoek weer zwart gespoten, originele honda fietsbel...
Hij rijd zalig voor een A-klasse met vaste polie! Hij ziet er nu ongeveer zo uit >>

Omdat de rode zo goed al klaar is en mijn grootvader ook wil rijden op een Camino heb ik vandaag weer een projectje gestart. Een zwarte DX B-klasse vario 6 bill met een P4 cilinder. Allereerst heeft hij een grondige poetsbeurt nodig.
Zo'n grondige dat ik er nog geen foto's van heb genomen.
En voor en na fotootjes toegevoegd >>

in de zomer zullen we wel eens gaan cruisen 

kleur als hij van bij mij kwam was nog perfect enkel spadborden niet