• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

mag dicht

Open hier een thread waarin iedereen uw project kan volgen

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

mag dicht

Postby giovanni007 » Tue 18 May 2010, 23:12

mag dicht
Last edited by giovanni007 on Sun 26 Jun 2011, 20:58, edited 1 time in total.
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Advertisement

Re: nieuwe aanwinst

Postby Sander » Wed 19 May 2010, 11:33

Idd een koopje ! :-D
Sander
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Images: 9

Postby giovanni007 » Wed 19 May 2010, 11:48

Vandaag is een nadere kijk genomen op de camino, carters en cylinderkop zijn gezandstraalt geweest, het enige dat spijtig is, de kappen en voetkappen zijn gespoten in het wit, want op de foto zien ze er als nieuwe kappen uit maja, ge kunt ni alles hebben e.Het is wel een camino waar geld aan gespendeerd is geweest. :-D
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby jasper wauters » Wed 19 May 2010, 12:36

kappen wit gespoten is nu niet zo erg vind ik, zolang ze maar mooi wit zijn :-D
lekkere chrono 8)
ziet er heel mooi uit voor 190 euro :)
zaten er papieren bij?
Een kunstenaar met de rakkenjak

Camino VL standaard 1981
Honda CB50J 1979
jasper wauters
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Images: 0

Postby giovanni007 » Wed 19 May 2010, 13:02

jasper wauters wrote:kappen wit gespoten is nu niet zo erg vind ik, zolang ze maar mooi wit zijn :-D
lekkere chrono 8)
ziet er heel mooi uit voor 190 euro :)
zaten er papieren bij?

jaja originele papieren en het is een b klasse dusja :-D maar voor mij moet er hier en daar toch nog wat aan gebeuren qua uiterlijk en qua motorisch zeker en vast :tetten:
het enige probleem dat de motor nu heeft is dat die hoog in toeren vliegt als hij start en alleen al wilt vertrekken ik heb al aan de rolantievijs zitte draaien maar dat doet niks dus ik ben al op zoek gegaan naar valse lucht maar tot nu nog niks gevonden. En als het echt moet reviseer ik hem zelf nog is.

ik zal eens opnoemen wat er allemaal nieuw aan is, de motor is gereviseerd geweest met nieuwe krukas da ziede zo aan de stangen die eruit steken, nieuwe startschoentjes, wielen zijn kaarsrecht, nieuwe spatborden, nieuw gespoten, nieuw achterlicht echt alleen spijtig dat ie niet deftig draait, maar dat komt nog :-D
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby jasper wauters » Wed 19 May 2010, 13:31

wat ook kan is dat de vorige eigenaar in plaats van de rolantivijs in te draaien, de kabel verder door de gashendel getrokken heeft zodat deze zonder gas geven toch wat gas geeft.

Draai eens je gaskabel los en kijk daar es naar :wink:
Een kunstenaar met de rakkenjak

Camino VL standaard 1981
Honda CB50J 1979
jasper wauters
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Images: 0

Postby kri$tof » Wed 19 May 2010, 13:44

prachtig caminootje :)

ben ook wat aan het kijken voor een propere camino, nu dak verre men auto rijbewijs ga hebben
ebk geen scooter meer als daily nodig e :d
kristof de CAMINO-TUNER in leer!

projectje = http://www.camino-tuning.be/post525889.html#p525889

Image
kri$tof
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Images: 3

Postby giovanni007 » Wed 19 May 2010, 14:40

ik weet nog niet wat ik er in de toekomst mee ga doen, motorisch heb ik bijna alle onderdelen liggen voor mij volgend project
dat zal wss een polini lc zijn dat vers geboord is tot 46,8 mm met polini vertanding en polini chapment. Dus ik heb zo'n gevoel dat deze het zal worden, mits wat aanpassingen naar mijn smaak natuurlijk. Maar eerst project elegante :twisted:
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby Niellez » Wed 19 May 2010, 21:21

Zéér proper camino'ke voor een zeer proper prijske! Alleen zoals je zelf zegt jammer dat hij niet degelijk draait!
Maar da komt wel inorde!

Veel succes en vooral veel plezier ermee :wink:
Wait for it, Wait for it... LEGENDARY!

Prestige? Anyone?
Niellez
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 8

Postby Jenze » Fri 21 May 2010, 16:15

als hij direct toeren invliegt kan het niet zijn dat er andere veertje op de koppeling zitten ofzo ?
mijn mino heb ik van booster veertjes voorzien en deze doet ook al een pak toeren eer hij vertrekt ..
( mijn boostervreertjes zien er uit als mino's maar zwaarder )
ImageImageImageImage
Jenze
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby giovanni007 » Fri 21 May 2010, 17:16

heb het probleem al gevonden, aan de carbu z'n vlotterbak was er 1 van de 2 vijskes weg dus via daar nam hij wss valse lucht. Carbu enzo uitgekuist ook, leovinci ondergestoken, maar nu zit ik met een ander probleem hij wilt niet blijven draaien, als hij rijd, rijd hij zeer vlot (niks op aan te merken) maar alleen als ik stilsta dan is het precies of hij krijgt geen ontsteking meer :? dusja mss dat iemand hiervan iets weet?
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby Jenze » Fri 21 May 2010, 17:45

als ik me niet vergis wil je zeggen dat hij niet op rolantie blijft draaien .. maar wel op top etc....
Bekend probleempje hoor =D

onder de luchtstel schroef en rolantie schroef zit nog een vijs , draai die eruit en dan het gaatje goed doorprikken met een naald of 1 draadje van een rem/gas kabel , als je het goed hebt "doorprik" zou het normaal moeten opgelost zijn
ImageImageImageImage
Jenze
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby Sander » Fri 21 May 2010, 17:49

Jenze wrote:als ik me niet vergis wil je zeggen dat hij niet op rolantie blijft draaien .. maar wel op top etc....

onder de luchtstel schroef en rolantie schroef zit nog een vijs , draai die eruit en dan het gaatje goed doorprikken met een naald of 1 draadje van een rem/gas kabel , als je het goed hebt "doorprik" zou het normaal moeten opgelost zijn

Idd het is waarschijnlijk die leiding, je kan het ook doorblazen met compressor :wink:
Sander
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Images: 9

Postby giovanni007 » Fri 21 May 2010, 22:52

sander wrote:
Jenze wrote:als ik me niet vergis wil je zeggen dat hij niet op rolantie blijft draaien .. maar wel op top etc....

Idd het is waarschijnlijk die leiding, je kan het ook doorblazen met compressor :wink:

awel de carbu emmek al doorgeblazen, maar hij blijft wel op rolantie draaien maar da hangt ervan af eigenlijk het is eigenlijk hij blijft efkes op rolantie draaien en dan valt hij uit, ik heb ook al gedacht om de carbu is te veranderen en dan is zien, maar dat van dat doorprikken zal ik ook is proberen, men weet nooit.
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby sam66 » Sat 22 May 2010, 11:45

'K vind persoonlijk zo'n korte chrono samen met een sportspatbord niet zo mooi, maar smaken verschillen hé.
Mooie mino voor 190 euro, je kunt niet in het zak gezet zijn :wink:
sam66
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 2

Next

Return to Projecten