• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

mag dicht

Open hier een thread waarin iedereen uw project kan volgen

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: nieuwe aanwinst

Postby giovanni007 » Sat 22 May 2010, 13:10

sam66 wrote:'K vind persoonlijk zo'n korte chrono samen met een sportspatbord niet zo mooi, maar smaken verschillen hé.
Mooie mino voor 190 euro, je kunt niet in het zak gezet zijn :wink:

ik vind het niet zo mooi als er hoge veringen opstaan ik vind het mooier met korteren. How low can you go :lol:
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Advertisement

Postby giovanni007 » Mon 24 May 2010, 22:46

ok vandaag dus weer is aan de camino gewerkt en eerst geprobeerd, zoals gezegd geweest is met een remdraad in dat gaatje van de carbu koteren. Maar dit hielp dus niet, dan heb ik is een andere carbu geprobeerd, en hij draaid als een klokje, + heb er is een malossi drukvatje opgestoken lol gewoon voor de lol
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby metsinsons » Thu 17 Jun 2010, 16:58

giovanni007 wrote:
sander wrote:
Jenze wrote:als ik me niet vergis wil je zeggen dat hij niet op rolantie blijft draaien .. maar wel op top etc....
Bekend probleempje hoor =D

onder de luchtstel schroef en rolantie schroef zit nog een vijs , draai die eruit en dan het gaatje goed doorprikken met een naald of 1 draadje van een rem/gas kabel , als je het goed hebt "doorprik" zou het normaal moeten opgelost zijn

Idd het is waarschijnlijk die leiding, je kan het ook doorblazen met compressor :wink:

awel de carbu emmek al doorgeblazen, maar hij blijft wel op rolantie draaien maar da hangt ervan af eigenlijk het is eigenlijk hij blijft efkes op rolantie draaien en dan valt hij uit, ik heb ook al gedacht om de carbu is te veranderen en dan is zien, maar dat van dat doorprikken zal ik ook is proberen, men weet nooit.

het "zilveren" vijzeke der uit draaien, sproeier der uit en door het gatje van het zilveren vijzeke met compressor blazen. :wink: is het grote prob bij camino carbs.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Image
metsinsons
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby giovanni007 » Thu 17 Jun 2010, 21:36

heb ik al gedaan
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby metsinsons » Fri 18 Jun 2010, 12:35

dan een keer met een heel fijn koperdraadje proberen, zo dun als een haar. want in da buizeke zit al de vuiligheid en je kan da er nooit meer uitkrijgen en binnen de kortste keren zit da terug verstopt.
ik ken hiervoor een goed trukske, :-D

Een Nostalgie caminoman die nu ook officiele honda dealer is zei me, dat je huisje naast de sproeier, (met dat koperen bolletje) dat bolletje moet doorboren, schroefdraad in tappen, kuisen en vijsje in draaien, zo kunt ge da altij proper maken :wink:
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Image
metsinsons
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby Richardl » Sat 26 Jun 2010, 22:16

metsinsons wrote:Een Nostalgie caminoman die nu ook officiele honda dealer is zei me, dat je huisje naast de sproeier, (met dat koperen bolletje) dat bolletje moet doorboren, schroefdraad in tappen, kuisen en vijsje in draaien, zo kunt ge da altij proper maken :wink:

Kun je dit nog eens duidelijker uitleggen?
Richardl
-= Member =-
-= Member =-

Postby giovanni007 » Sun 26 Jun 2011, 20:57

mag dicht
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Previous

Return to Projecten