• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Nieuw project

Open hier een thread waarin iedereen uw project kan volgen

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Nieuw project

Postby Hanzzz » Mon 03 May 2010, 19:25

Hallo iedereen , ik wil nog eens opnieuw een project je doen. Maar deze keer iets waar nie echt mee op straat mag worden gereden :-D Zou er mee in het bos willen rondcrosse en wheelies rijde :wink: Heb vandaag al eens gekeken wat ik allemaal nog heb liggen en denk dat ik niet echt nog veel moet gaan rondzoeken. Hier zijn al wat onderdelen die er onder gaan komen:

Uiterlijk
- Andere fourch ( denk eene van een flandria)
- A klasse kader met papieren
- Wil zelf een soort dubbele boss uitlaat maken
- Lang geel sportzadel
- Velgen weet ik nog niet, ben aant denken aan spaakvelgen met voor en achter een derbi senda band :wink:
- Brug wat verstevigen
-Grijze kappen, als er al kappen op komen :)
- Laag sportstuur
-Met de achter vering wil ik iets speciaals doen, misschien ga ik ze op een of andere manier horizontaal leggen 8)

Motorisch
- 70cc Polini of Malossi
-Elektrische ontsteking waar lichtspoelen al uit zijn of cdi van een honda px
-3 bil
- straffe veerkes
- originele carbu of 14/12 dellorto

Heb nu zogoed als alles liggen. Laat zeker iets weten als je nog een goed idee hebt !
Groetjes Hans

word vervolgd
Hanzzz
-= Member =-
-= Member =-

Advertisement

Return to Projecten