• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Nieuw camino project gestart (kleine update 8/3/2011)

Open hier een thread waarin iedereen uw project kan volgen

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Nieuw camino project gestart (kleine update 8/3/2011)

Postby tommy278 » Tue 08 Feb 2011, 17:40

hallo iedereen,
vandaag ( in feite stiekem gisteren al ;-) nieuw project gestart voor ofwel een zwarte camino funny of zwarte custom ?

ik ben er nog niet goed uit welke richting ik uit ga, meest voor de hand liggend is een zwarte funny daar
ik al een nieuwe set witte kappen heb opzijliggen + een mooi wit zadel zonder gebruiks sporen, is niet nieuw maar ziet er zeker nieuw uit ! voor de rest kan ik wat onderdelen gebruiken van de groene funny mocht dat nodig zijn!

indien ik naar een custom ga : zeker kappen (voet en zij) nog nodig, spatborden nog laten herdoen in zwart,
nieuw custom licht + houders en beugel heb ik wel liggen, alsook originele custom teller , wel tot 40 per uur van een a-klasse :-( , hoop ooit nog eentje te vinden tot 80 aan deftige prijs)
en het grootste probleem een grijs custom zadel in nieuwe staat vinden ; en nee 200 euro of zo geef ik er echt niet aan,
dan steek ik liever voorlopig grijs paddestoel zadel tot als ik ooit eens een customzadel tegenkom........

dus meest voor de hand liggend is een zwarte funny, minste kostprijs en heb de meeste stukken al klaar liggen (al dan niet afkomstig vd groene funny)

op termijn wil ik wel zowel de zwarte als groene funny compleet hebben, maar ondertussen tot als ik alle onderdelen gevonden heb zal ik dus maybe soms wat stukken moeten uitwisselen van de groene naar zwarte funny,
het eerst volgende is 2 gietwielen vinden in rechte en niet gebarste staat, ik laat deze toch eerst stralen en lakken,
bedoeling is een originele camino te maken in nieuwe staat, waar er zeer uitzonderlijk eens word mee gerederen,

nu hoe ver sta ik nu al; niet ver ;-)
kader, voorvork, tank,achter rekje, gekocht van onze camino expert tijd je terug, die heb ik laten stralen en laten klaarzetten voor te lakken, het zwart is dat ik genomen heb is ral 9005 en leg er nog een laag blanke lak op ter bescherming ......zal dus iets meer blinken als een originele zwarte funny of custom maar ik doe dit voor de veilligheid,( en zal niet zo veel verschil zijn, heb hier een zwart origineel achterbankje liggen en dat blinkt toch ook wel beetje,...

gisteren zwarte lak gedaan, deze middag eerste laag blanke lak gedaan,ik heb besloten zelf de zwarte lak en blanke lak te doen om kosten te sparen, heb mijn mbx'en ook gedaan en niemand die mij ooit gezegd heeft trekt op niks, infeite meer die vroegen waar heb je dat laten doen ? :d
dus slecht zal het niet geweest zijn, nu ja de perfectie nu ook weer niet, maar indien ik niet tevreden ben over het eind resultaat ,stamp ik alles toch binnen bij een spuit bedrijfje, ik probeer eerst zelf dus, we zien wel,
hier al paar eerste foto's van het spuitwerk ,(is nog niet gedaan dus! laatste laag blanke lak komt morgen)
ps; let niet op de rommel in mijn kot .....noemt daarvoor ook een kot he :lol:
op laatste foto lijkt de kader achteraan nog mat te zijn maar is enkel op de foto ! (gsm foto's :? )
grt,
tommy

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by tommy278 on Tue 08 Mar 2011, 17:53, edited 3 times in total.
tommy278
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Images: 5

Advertisement

Re: NIEUW CAMINO PROJECT GESTART VANDAAG!

Postby kadettgsiboy » Tue 08 Feb 2011, 17:43

mooi begin Funny is mooi, custom is ook mooi maar zeldzamer... aan jou de keuze :-D

grtz
kadettgsiboy
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Images: 19

Postby Sander » Tue 08 Feb 2011, 18:28

Succes ! Ik zou voor Custom gaan 8)
Sander
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Images: 9

Re: Nieuw camino project gestart vandaag!

Postby Oli » Tue 08 Feb 2011, 19:00

tof project om te volgen :tetten:

Maar de groene funny, zou ik laten hoe ze nu is. Je zal pijn in het hart hebben THE GREAN BEAST zijn onderdelen op de zwarte te zetten :cry2: Camino-expert zal je wel helpen zoeken naar stukken, dan heb je op het einde twee complete toffe mino's als eindresultaat. 8) 8)
"une jeunesse sans camino c'est une jeunesse raté".
Oli
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Images: 1

Postby sti » Tue 08 Feb 2011, 19:03

mooi begin :-D . funny is een goede keus 8) .
sti
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby Nelder » Tue 08 Feb 2011, 19:12

Ik kies voor de funny, dan heb je twee broertjes.
Maar tzal zoiezo goed worden.
/
Nelder
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Images: 0

Postby oldie » Tue 08 Feb 2011, 19:13

persoonlijk zou ik ook voor een funny gaan want een zadel zonder scheuren zal je toch +200 euro gaan kosten :cry2:

Je kan beter afwachten en een volledige custom in goede staat kopen al was het binnen enkele jaren een verzamel stuk blijft altijd schoon en kom je zowieso nog eens tegen dat heb ik ondertussen gemerkt op forums en verkoopsites :tetten:

een zwarte funny is trouwens ook zeer mooi enkel verkies ik het bloklicht ipv het ori neuslicht maja das smaak

alvast veel plezier aan je project :tetten: :tetten: 8) 8)
tleven kan soms zo mooi zijn
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby camino_expert » Tue 08 Feb 2011, 19:31

dat ziet er al goed uit 8)
veel succes 8)
honda camino forever
camino_expert
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 8

Postby tommy278 » Tue 08 Feb 2011, 19:33

Oli wrote:tof project om te volgen :tetten:

Maar de groene funny, zou ik laten hoe ze nu is. Je zal pijn in het hart hebben THE GREAN BEAST zijn onderdelen op de zwarte te zetten :cry2: Camino-expert zal je wel helpen zoeken naar stukken, dan heb je op het einde twee complete toffe mino's als eindresultaat. 8) 8)

Oli,
ja de 'green beast', is wel de bedoeling dat hij compleet blijft, maar tot als ik alle stukken heb voor de zwarte kan het zijn dat ik wat "oversteek" van de groene, maar goed het zal beperkt bijven tot een neuslichtje en een spatbordje en wat kleine dingen,
grt
tommy,
tommy278
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby tommy278 » Tue 08 Feb 2011, 19:45

kadettgsiboy wrote:mooi begin Funny is mooi, custom is ook mooi maar zeldzamer... aan jou de keuze :-D

grtz

@ gsiboy en sander, ik weet dat custom nog iets leuker is, maar goed we zien, zwarte funny is makkelijk later om te bouwen naar custom, andere kappen en kleur spatborden,zadel, customlicht (wat ik al heb) dus we zien wel,)
grt
tommy,
tommy278
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby tommy278 » Tue 08 Feb 2011, 19:49

oldie wrote:persoonlijk zou ik ook voor een funny gaan want een zadel zonder scheuren zal je toch +200 euro gaan kosten :cry2:

Je kan beter afwachten en een volledige custom in goede staat kopen al was het binnen enkele jaren een verzamel stuk blijft altijd schoon en kom je zowieso nog eens tegen dat heb ik ondertussen gemerkt op forums en verkoopsites :tetten:

een zwarte funny is trouwens ook zeer mooi enkel verkies ik het bloklicht ipv het ori neuslicht maja das smaak

alvast veel plezier aan je project :tetten: :tetten: 8) 8)

oldie,
ka indeed dat zadel, maar goed we zien wel,; voorlopig houden we het bij een zwarte funny, kan altijd later nog een custom vinden, of desnoods als ik een goed zadel vind de zwarte funny eens ombouwen naar een custom; is nu niet het grote werk, allee we zien wel
nieuw custom licht met beugel en zo heb ik liggen,;-)
grt
tommy,
tommy278
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby oldie » Tue 08 Feb 2011, 20:03

tis daarom da ik ook zei binnen enkele jaren 8) :tetten:
tleven kan soms zo mooi zijn
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby klainstain » Tue 08 Feb 2011, 20:06

Mooie BMW velgen :wink:

Veel succes met je projectje !
Daily http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 24434.html

→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
klainstain
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 0

Postby tommy278 » Tue 08 Feb 2011, 20:21

klainstain wrote:Mooie BMW velgen :wink:

had het niet door..........duurde 5 min vooralleer ik het doorhad :d

zie het nu ook op de foto..............

maar ze zijn mega vuil , moet dringend es den auto kuisen,

grt
tommy,
tommy278
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby Sander » Tue 08 Feb 2011, 20:26

tommy278 wrote:
klainstain wrote:Mooie BMW velgen :wink:

had het niet door..........duurde 5 min vooralleer ik het doorhad :d

zie het nu ook op de foto..............

maar ze zijn mega vuil , moet dringend es den auto kuisen,

grt
tommy,

Vindt het ook prachtige velgen :love:
Sander
-= Moderator =-