• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

nieuwe aanwinst zwarte mino DX update 16/09

Open hier een thread waarin iedereen uw project kan volgen

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: nieuwe aanwinst zwarte mino DX update 16/09

Postby giovanni007 » Sat 17 Sep 2011, 16:47

tommy278 wrote:gio,

hoe bedoel je , ik doe hem afzien? heb ze helemaal vernieuwd binnenin blok en overbrenging en staat er heel prober bij,veel nieuwe onderdelen, of bedoel je het blokje? ik rijd er amper 5 km per maand mee.... hij is op de gietwielen origineel kwa looks, setup is ook redelijk "braaf" ; 65cc met proma, voor de rest niks aangedaan....dus hoe bedoel je afzien?
grt
tommy,

giovanni007 wrote:ik vind em echt magnifiek maar langs de ene kant vind ik het zonde dat je hem doet afzien, ik persoonlijk zou em helemaal origineel laten staan hebben en gewoon een volledige andere in elkaar gestoken hebben, maar begrijp me niet verkeerd hij is prachtig :-D

in grote lijnen bedoel ik dat ik hem volldig origineel zou gelaten hebben, :-D
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Advertisement

Re: nieuwe aanwinst zwarte mino DX update 16/09

Postby tommy278 » Sat 17 Sep 2011, 17:57

giovanni007 wrote:
tommy278 wrote:gio,

hoe bedoel je , ik doe hem afzien? heb ze helemaal vernieuwd binnenin blok en overbrenging en staat er heel prober bij,veel nieuwe onderdelen, of bedoel je het blokje? ik rijd er amper 5 km per maand mee.... hij is op de gietwielen origineel kwa looks, setup is ook redelijk "braaf" ; 65cc met proma, voor de rest niks aangedaan....dus hoe bedoel je afzien?
grt
tommy,

giovanni007 wrote:ik vind em echt magnifiek maar langs de ene kant vind ik het zonde dat je hem doet afzien, ik persoonlijk zou em helemaal origineel laten staan hebben en gewoon een volledige andere in elkaar gestoken hebben, maar begrijp me niet verkeerd hij is prachtig :-D

in grote lijnen bedoel ik dat ik hem volldig origineel zou gelaten hebben, :-D

ok cava, ik begreep onder afzien , "hem slecht behandelen" of er "mee onnozel doen" niet onderhouden en zo,
op de gietwielen na is hij origineel kwa looks, het is maar 2 spaakwielen er onder steken en tis terug 100% origineel,maar goed ja, smaken en goestingen verschillen,
grt
tommy,
tommy278
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Images: 5

Previous

Return to Projecten