• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

My blue angel

Open hier een thread waarin iedereen uw project kan volgen

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: My blue angel

Postby wouter_ » Sun 04 Sep 2011, 14:24

Nadat ik hem heb proberen in gang lopen (wat niet lukte) hem ook eens achter mijn ratstyle gehangen (ook geen resultaat), dan trappers geïnstaleerd en wat geprutst met de kettingspanner (stuk of 10 keer ketting afgereden :mad2: ), oplossing voor gezocht, rondel tussen. Dan nog wat geprobeerd zonder resultaat, echt bijna zot geworden (begon mij al af te vragen of het nog ging lukken :| ), dan kader afgehaald en carb gekuist, flesje met benzine aan (ze was bijna op door een lekkend kraantje :? ), ga ik er mee naar de oprit, benzine open en trappen maar, schiet hij toch wel in gang zeker :-D , nog juist het laatste restje benzine doorgedraaid, rijden ging niet want ik heb geen remmen :oops: , op het gehoor afgaand veronderstel ik dat hij zeer goed trekt (nu weet ik ook waarom een snelgas snelgas noemt :lol: ) en aan de kant van de vario toch redelijk wat stof :rofl: .
Foto's nadat hij gedraaid heeft:
Image
Lekker veel stof :lol: (al eens met mijn vinger doorgeweest)
Image
wouter_
-= Member =-
-= Member =-

Advertisement

Re: My blue angel

Postby wouter_ » Thu 20 Oct 2011, 16:36

Update!
Pakketje ontvangen van Camps Kurt (goede service :-D ), foto's spreken voor zich:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Wordt waarschijnlijk in de herfstvakantie allemaal geïnstalleerd.
wouter_
-= Member =-
-= Member =-

Previous

Return to Projecten