malossi LC & malossi radiator (new), dmp assy crankshaft (new), polini waterpomp (new), dellorto 21mm malossi kit (new), malossi eprom minarelli ontsteking, VOLLEDIG gereviseerd blok (fotos volgen nog), VOLLEDIG greviseerd achterkoppelling tot de kleinste lagers enz., B varioplaat, 15% omega trekveren, variogewichtes moeten nog aangepast worden,volledig gereviseerd voorvario tot de kleinste lagers keerringen, startveertjes,.. new koppeling, proma cirquit (new), hutchinson racebanden (new), schokdempers vering achter (new) , vering voor (new), al de rest zoals achter licht , customlamp , chroom rek, chroom stuur, remhendels, remblokken, kabels, veerkes, vooras, rubberkes , bouten moeten, dit, dat, alles is nieuw geplaatst
bij deze project moet k nog wa prullekes afwerken, de ontsteking en caru nog perfect op punt zetten of beter gezegd laten zetten en erna terug een malossi denso bougie plaatsen, want die deze nieuwe is stukgegaan :s raar maar waar
is er iemand die me kan helpen bij deze?
groetjes!
nu dat ik toch eenmaal hier bezig ben zal ik ook fotos uploaden hoe de camino eerst was en hoe het zover is gekomen..