the story: een week of 3 geleden belt er een kameraad naar mij, hij vroeg me of ik soms een uitlaat had voor minareli horizontaal scooters, en die had ik liggen, nu zegt hij tegen mij wilde ni wisselen tegen mijne camino (stond al een aantal jaar buiten onder een bach) met papieren en ik zeg ja tuurlijk ik heb zeker interesse, dus ikke me dien uitlaat na daar gaan zien (geen goeie hoop) maar dan ik trek die bach eraf en daar stond em een schoon stuk da helemaal om zeep was geholpen qua kleur, met andere woorden hij zag er ni uit ma dus na een kleine inspectie van de chassi enz (alles in orde) dus ikke content al, dus nu is zien wa steekt eronder: rigida velgen in nog zeer zeer mooie staat
hier volgt de setup die eronder komt:
65cc polini
proma circuit (momenteel met technigas scooter demper)
6-bil vario
fast arrow ster (nog ni zeker)
originele carburator (misschien grotere sproeier)
het moet geen race machine worden!! hij trekt nu al constand omhoog als ek zen kot open trek
uiterlijk:
Rigida velgen - chroom blijft!! spaken komen in lucifer rood
kader en fourche komen in zinver grijs
achterrekje is en blijft chroom
naftbak en bloklicht + houder komen in bleu de shine ofwel carbon zwart, ik ben er nog ni uit
in de nabije toekomst:
lusito speedgasset compleet + remmen enz
andere trekveren
andere drukveer
kleiner achterlicht
en chrono spatbord mja da word zoeken, of namaak mag ook
men project zal van start gaan zodra ik begin te schuren, wat normaal dit weekend zal gebeuren
dan volgen de foto's ook van heel het prosses, alles zal tot op bloot metaal geschuurt worden en alles word gelakt op proffesionele wijze met de compreseur, graag jullie meningen
groetjes
Steven