• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Hooker Project - By Steven

Open hier een thread waarin iedereen uw project kan volgen

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: Hooker Project - By Steven

Postby steven2830 » Thu 21 Oct 2010, 23:40

crazy wrote:ziet er idd beter uit en het geluid?als je ze wil aflassen kom je ma he grtz

kga ze dicht werken me kneedbaar ijzer denk ek, tis maar als ek achteraf van gedacht verander... :twisted:
steven2830
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Images: 0

Advertisement

Postby steven2830 » Thu 21 Oct 2010, 23:52

Lucifer wrote:ik ben ook nieuwsgierig naar het geluid :P
als het kan eens een filmpje? :p

aub se :wink: een filmke :wink: (ni op de afstelling letten das voor later...)

http://www.youtube.com/watch?v=HEoEu48eCio
steven2830
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby Lucifer » Fri 22 Oct 2010, 16:31

lekker, maar ik weet niet hoe een proma klinkt dus kan het niet echt zeggen :P
kga ook eens kijken voor scoot demper..
Lucifer
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby steven2830 » Fri 22 Oct 2010, 22:10

Lucifer wrote:lekker, maar ik weet niet hoe een proma klinkt dus kan het niet echt zeggen :P
kga ook eens kijken voor scoot demper..

:idea: haha...
steven2830
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby crazy » Sat 23 Oct 2010, 15:33

nice that sound :-D
crazy
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Postby steven2830 » Sun 24 Oct 2010, 00:01

crazy wrote:nice that sound :-D

:twisted: ja ma de snelheid is echt kut, ik laat em warm komen (ik vertrek ni me koude cilinder) en dan vertrek ek vol gas ma die trekt traag op (men koppeling pakt te rap - van de week zien achter men andere trekveren van de scoot ofzo) dus pakt dak op een recht stuk aant rijden ben he, ik trek (kut) op vol gas, dan rond de 20 a 25km/u (naar schatting) trekt die door als een speer --->autowheely 8) :P dan blijft em gaan tot 60km/u ongeveer :? en das mijne top :? dus ik denk ja zwaardere gewichtjes he, oke die erin en testen het optrekken bleef hetzelfde door de slechte trekveren, dan rond de 30km/u ongeveer trekke gelijk zot ma geen wheely meer, ma mijne top nu dan 65km/u ongeveer :? kzeg ale da kan nu toch nimeer, mja me da klote weer kan ek ni veel doen he :x kheb nu terug die ander gestoken :-D liever autowheely en 5km/u trager gaan :lol:

grtz
steven2830
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby oldie » Wed 27 Oct 2010, 11:12

aan da gat tot 30km/h kunde ni veel doen da is gewoon camino ik heb nu al zoveel geprobeerd
zwaardere gewichten zullen ook ni helpen het enige is een hpi ontsteking zetten en de voorontsteking bij regelen.

Weette wa iemand eens zou moeten proberen : Die ontstekingsbrug de bevestigingspunten eraf doen nieuwe opzetten met een ovaal profiel waarmee je ong -4° voorontsteking kunt geven :rofl:
tleven kan soms zo mooi zijn
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Postby steven2830 » Wed 27 Oct 2010, 17:34

oldie wrote:aan da gat tot 30km/h kunde ni veel doen da is gewoon camino ik heb nu al zoveel geprobeerd
zwaardere gewichten zullen ook ni helpen het enige is een hpi ontsteking zetten en de voorontsteking bij regelen.

Weette wa iemand eens zou moeten proberen : Die ontstekingsbrug de bevestigingspunten eraf doen nieuwe opzetten met een ovaal profiel waarmee je ong -4° voorontsteking kunt geven :rofl:

de vario moet ook is afgedraaid worden ze, en dan jah de trekveren die veel te zwak zijn, maik bedoel dus echt dak geen gat optrek he :lol: zolang men riem ten halve van de vario ligt ongeveer ist geen probleem, ma bij stilstand amai men **** geen gat da da trekt :P mja kheb tijd he :-D de rigida wielen da eronder stonden zijn aan de marc verkocht, ze zouden ook veel mooier staan op zen project, kgaan zelf me 5 spaaks werken da lijkt me beter omdak ook van zin ben om een witte kappenset te steken :)

en de ontsteking jah da zou idd is iemand moete proberen, lijkt me ook geen slecht gedacht het klinkt logis dus...

grtz :wink:
steven2830
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby steven2830 » Sat 27 Nov 2010, 20:34

als er iemand interesse heeft in onderdelen ervan contacteer me gerust, want ik ga verhuizen dus alles moet de deur uit.

de amerikaantjes en de proma uitlaatjes zijn al verkocht aan camino_expert
steven2830
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby steven2830 » Tue 15 Mar 2011, 17:44

Up :P
steven2830
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-