• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Honda Camino in 3D (met Blender)

Open hier een thread waarin iedereen uw project kan volgen

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: Honda Camino in 3D (met Blender)

Postby dvanmosselbeen » Sat 19 Feb 2011, 10:09

Thanks :) Inderdaad, nog een paar glitches here and there dat ik nog niet verwerken kan :mad2: :oops: Die zullen wel wegvallen, enfin, hoop ik :tetten:
dvanmosselbeen
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Advertisement

Postby CaminoTime » Sun 28 Aug 2011, 16:07

Ooit al iemand op het idee gekomen om een 3d model van een camino te maken voor het Pc spel "GTA San Andreas".
Heb filmpjes gezien op youtube met boosters en aerox, dus dat moet voor camino ook kunnen? :?: :?:
CaminoTime
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Images: 7

Postby dvanmosselbeen » Sun 04 Sep 2011, 11:41

CaminoTime wrote:Ooit al iemand op het idee gekomen om een 3d model van een camino te maken voor het Pc spel "GTA San Andreas".
Heb filmpjes gezien op youtube met boosters en aerox, dus dat moet voor camino ook kunnen? :?: :?:

Heb er al aan gedacht, Na een klein onderzoek heb ik het snel opgegeven. Verder heb ik geen antwoord gekregen daar op die GTA developers forum. I'm not a gamer, so ..., i don't care either :D

Greetz
dvanmosselbeen
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Previous

Return to Projecten