bij sommige beter bekend dan bij andere. ik ben zestien jaar en woon in kessel-lo, leuven. ik ben al eventjes bezig met camino's. hier thuis heb ik er twee staan. ene waarmee ik voorlopig mee naar sgool rij. een a klasse funny zwart , wit. de tweede stond meer dan tien jaar stil in onze garage. het is ne rode b klasse, waar een ori set up op staat. ik wou er een schoon brommerke van maken om mee naar sgool te rijden. dus begon ik een tijdje geleden om er is aan te beginnen. begin januari begon ik rond te horen in mn buurt voor stukken. want deze zijn natuurlijk niet zo makkelijk meer te vinden.
in februari ben ik overal gaan ron horen voor verf. de eigelijke verf dat ik wou konden ze niet maken om met compressor te spuiten...(ik raad jullie af om met spuitbus te spuiten, het is veel duurder en je verf is minder krasvrij.) dan in maart ben ik eraan begonnen. eerst heb ik hem helemaal uit elkaar gegooid en gekuist. daarna schuren en al de saaie shit dat bij t schuren hoort ! dan heb ik mn achterbrug is onderhanden genomen en er latjes van tien op tien tegen gelast. ( zoals bij de handleidingen, die mij zeer goed van pas zijn gekomen) dan grondlaag en verf.
set up : alles ori, buite getunede membranen. kben miss van plan om ne 65cc DR t kopen maar ik twijfel nog...
nieuw:
carbu
voorlicht
stuur
snelgas
remmen
decompressierem
geinen, rem-en gaskabels
tank
lijsten
ligpikkel
6 bill
...
tweedehands:
leovinci
...

hiervan kom ik :

er zal steeds wat aan veranderen het zal nooit af zijn!

zo staat em er nu bij , morge tank erop en al het noodzakelijke afwerken, zoadat k kan proberen om hem te starten