ik denk dat
ik zou wel wat geld in wederdienst geven, daarmee geen 100 euro hoor.
Maar als je daar goede klant ben t of vriedenlijk bent.
Zelfstandigen doen wat meer voor goede klanten of vriendelijke klanten, ik spreeek uit ervaring
-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Black Grey
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-

jasper wauters - -= Camino Addict =-

- Images: 0
Advertisement
Re: Black Grey** GESLAAGD A3
jerre caers wrote:heb al zitten nadenken voor stukken als ik er opnieuw aan begin. nu, ik vind mijn remhendels die ik nu heb te groot en lomp. dat zijn er van lusito. als er ik kleine wil zoals op mn fiets bv, is dat mogelijk om dan bv fietshendels te gaan kopen om die gaten voor de remkabels in te steken uit te boren ? of is dat daar gwn egt ni voor gemaakt en ga ik ni genoeg kracht kunne zette op die "kleine, dunne dingetjes".?
zeg je eigen mening maar !
ps: hoe zou ik het aanpakken in de garage voor mn brommer.? verhaal is dus : als ik enig geld wil om mn brommer te hermaken, moet ik hem zogezegd laten maken door de garage. ik wil afspreken met die mannen (die ik een beetje ken) van de garage dat ik hem zelf ga maken en zij niet. maar die expert komt wel de schade opnemen bij hen in de garage en die denkt dat de garagisten hem gaan maken... hoe zou ik da kunne regelen dat de garagisten dat gaan toestaan dat ik eig 'geld ga krijgen' om mn brommerke trg op te maken n zij er dus geen voordeel bij hebben?
yu
moet gij nie gewoon u brommer naar de maker doen, daar gaat expert komen kijken naar de schade, zeggen hoeveel hij geeft, da wordt op u rekening gestort en dan kunt gij nog doen miu brommer wa gij wilt ze, in ieder geval zo was da bij mij toch, da ware allemaal maar banale dingen zoals voetsteuntjes wa geschaaft aan de uiteinden enal, en remhendels geschaaft, handvaatjes etc kapot, ik heb mijn geld gestort gekrege en gezegd da alleen maar mijn voetsteuntjes moest vervange worden want eentje stond scheef. ik heb hem daarvoor betaald en het overige geld gewoon bijgehoude...
-

kristof caminolover - -= Expert Member =-

Re: Black Grey** verzekeringen...
er komt stilaan vordering in de zaak over mn camino.. bestek is opgestuurd naar verzekeringsmaatschappij, die gaan mij een bedrag storten om hem te maken..
kheb egt geen idee hoeveel dit zal zijn of het nu de bedoeling was dat de garage hem zou maken of ik ...
in de vakantie zal er aan verder gewerkt worden!
ik ben het egt beu, kweet nog ni zou goed wa ik ga doen met dit brommertje... al die miserie met die verzekeringen, brommer dat stuk is, geen tijd... en camino die een Oo zo goede reputatie heeft qua kwaliteit en betrouwbaarheid...
misschien verkoop ik hem wel als hij trg gemaakt is... 
kheb egt geen idee hoeveel dit zal zijn of het nu de bedoeling was dat de garage hem zou maken of ik ...
ik ben het egt beu, kweet nog ni zou goed wa ik ga doen met dit brommertje... al die miserie met die verzekeringen, brommer dat stuk is, geen tijd... en camino die een Oo zo goede reputatie heeft qua kwaliteit en betrouwbaarheid...
-

jerre caers - -= Advanced Member =-

Re: Black Grey** verzekeringen...
jerre caers wrote:er komt stilaan vordering in de zaak over mn camino.. bestek is opgestuurd naar verzekeringsmaatschappij, die gaan mij een bedrag storten om hem te maken..
![]()
misschien verkoop ik hem wel als hij trg gemaakt is...
camino hoe je hem zo meestal via het internet koopt kunnen idd niet betrouwbaar zijn, maar met een gereviseerd blokje ( dat van stukken niet veel geld kost dunkt me) ben je al een pak verder que betrouwbaarheid.
Camino heeft een "simpel" basis motortje en mits wat goede zorg en opknapwerk kunnen deze lang verder bollen.
Ik heb vroeger caminotje gekocht van clio tuning. Heb heel veel spijt dat ik dat verkocht heb, buiten binnenband en middepoot( dat men eige schuld was) heb ik daar niets van kosten aan gehad voor toch bijna een jaar. Onderhoud daar ook even niet bijgerekend
Kristof
-

kristof caminolover - -= Expert Member =-

Re: Black Grey**
De moed niet opgeven, dan komt wel inorde, er blijven in geloven!
Courage!
Oli
Courage!
Oli
"une jeunesse sans camino c'est une jeunesse raté".
-

- YaMaGa
- -= Advanced Member =-

Re: Black Grey
ik heb hem terug wat in orde gezet, hij wordt ofwel in stukken verkocht ofwel int geheel hoe hij er nu bijstaat. alleen de carbu zou vervangen moeten worden, maar hij draait wel!!
Dus, PM mij als je geïnteresseerd zijt in een onderdeel, btw, het hele blok is nog maar 3weken oud (drie weken, 21dagen achter elkaar mee gereden.)!!!
kader en papieren zijn tip top in orde, elektriciteit werkt, lampen ook, versterkte achterbrug, leovinci, noem maar op!
laat dus iets weten als je geïnteresseerd bent!
groeten!
Dus, PM mij als je geïnteresseerd zijt in een onderdeel, btw, het hele blok is nog maar 3weken oud (drie weken, 21dagen achter elkaar mee gereden.)!!!
kader en papieren zijn tip top in orde, elektriciteit werkt, lampen ook, versterkte achterbrug, leovinci, noem maar op!
laat dus iets weten als je geïnteresseerd bent!
groeten!
-

-