Tinus wrote:Vandaag besloten om de custom zelf te gaan gebruiken als het zonneke schijnt.
natuurlijk kon ik het niet laten om de set up een beetje aan te passen.
nieuwe DR
Nieuwe leovinci uitlaat
en bij wijze van expiriment een electronische ontsteking van dang yang ( nieuw gekocht bij de Guy)
sproeier 75 uitgeboord met meegeleverd boortje van Mallosi kit (geen idee van de diameter)
HIJ starte gelijk, draaide mooi stationair, trekken als hel en na 1 km rijden was het al afgelopen.
diagnose *** ontsteking heeft het al begeven.
conclusie die chinezen kunnen er wat van
heeft hier nog iemand ervaring met deze ontstekingen??
da is e feit als ge met dayang parts begint hebde het beste 5 reserve cdi bobijnen liggen
vraag is aan metsinsons die heeft da steken ma zal er volgens mij ook geen kmters mee doen zoals dagelijks gebruik
den dayang met het meeste op dak al gezien heb was 6000 km

en da was voor mij
ik heb al 10 tallen dayangs verkocht ma me honda motor op
dayang die carbu vodden carters botermetaal cilinder trekt ook op ni veel
de brug ja als ge dringend eentje nodig hebt
ik demonteer nen hele dayang cdi eraf en cdi bobijn er zijn geinteresseerden dus
kickstarter als em nog tegoei terugspringt
het bovengedeelte zet ik op en honda brug met honda motor en je kunt ne goedkope redelijk fatsoenlijke daily maken
ma ook die vert dayang oud ijzer ga dikwijls kapot
motor kompleet buiten de ontst en de variopotjes die zijn meestal nog heel goed geen kmters
geen slijtage het meeste van de rest oud ijzer
anders moete ook is aan batje vragen die heeft van mij ook is dayang cdi overgenomen hoe het daar is mee afgelopen
ik verkocht de cdi's en de kickstarters omdat er redelijk wa vraag achter was
aan twister kun je het ook is vragen ik zen met wingwest(jurgen )zen 3 brommers tijdje geleden gaan opladen
ik denk ene met dayang ontst
die kan er ook meer over vertellen
int algemeen den brommer als dayang noemde eerst wast jialing dan luojang de dy 50 /1,2,en 3 den dayang
den dayang koste 27000 belgische frank in 1997 en in 1998 wast game over
veel mensen hun centen kwijt
wa wilde altijd kapot wast ni de cdi
wast de carbu
kickstarter veer overgetrapt
altijd problemen met die pinkers nen dayang heeft geen batterij enz.... nog vanalles
hetzelfde nu nog met de jinchengs en skyteams
motorisch zijn ze e jaar of 5 te doen
maar wat ik gehoord heb de meeste problemen daaraan is de electriciteit
als ge die naked zet veel beter
als u electronisch wil rijden px 6 v of 12 v gaat ook allleen dan moet je buiten de bobijn ook het cdi kastje nemen
ma honda boven alles zei gerust
en ja als oli zegt px 6 v gaat easy allee ge moet da kaske bijwerken man ne custom ge hebt u driehoekkast
iets chinnees nie goe
taiwan da ga nog en das een republiek van china
ma vanaf jialing tot dayang das een dikke grote flop
en ginder rijdt het er nog wel vol van ma parts
zoals ik zei die cdi bobijn enz...
ik ken nen dealer dat die verkocht heeft ik lach die da altij mee uit zever dattem gehad heeft met de dayangs
ik ken ook dealers die de jincheng uitbaten en goede service leveren
ma ik ken er ook dan weer ene dat het ni genoeg opbrengt aan teveel depanage eraan en nu met de 2 jaar garantiewet
gewoonplatinnekes man nog het beste van al vinde nog me hopen
voila das mij gedacht van den dayang en zen soortgenoten
btw toen de laatste camino's in 1991 uit de winkels verdwenen
konde op het falconplein in die winkeltjes nen jialing kopen zelfs nen extra large
ik verschoot ervan
ma dan e gezever met die papieren enz
allee soit
veel succes met u prachtstuk komt wel inorde