jasper wauters wrote:een nieuwe naaf maken?
Mja, dat kost duiten geld
Wat bedoel je met nieuwe naaf? Zoals je in mijn topic kan zien heb ik de achternaaf gereviseerd en twijfel ik of ik een naaf met malossi vertanding ga gebruiken of een ori
Moderator: -Camino Crew-
jasper wauters wrote:een nieuwe naaf maken?

jasper wauters wrote:Twister wrote:jasper wauters wrote:Misschien een irritante vraag om te beginnen uitleggen, maar hoe ben je begonnen aan die poelie aan te passen?
Met wat hulp van iemand anders![]()
Maar uh... wat zijn volgens jou de mogelijkheden om een scooterpoelie op een camino achternaaf te plaatsen?
een nieuwe naaf maken?

jve wrote:
volgens mij ; achterklok uitkotteren voor grotere lager en een scooter as aangepast.
anders zelf een volledig andere as laten slijpen

Twister wrote:jasper wauters wrote:een nieuwe naaf maken?
Wat bedoel je met nieuwe naaf? Zoals je in mijn topic kan zien heb ik de achternaaf gereviseerd en twijfel ik of ik een naaf met malossi vertanding ga gebruiken of een ori

Twister wrote:jasper wauters wrote:een nieuwe naaf maken?

jasper wauters wrote: ori vertanding dus voor een crosser

Twister wrote:Heb het niet zelf gedaan, ben niet zo'n nauwkeurige metaalbewerker (geen draai-/freesbank, geen fatsoenlijk lasapparaat en geen expertise)

clio-tuning wrote:Twister wrote:Heb het niet zelf gedaan, ben niet zo'n nauwkeurige metaalbewerker (geen draai-/freesbank, geen fatsoenlijk lasapparaat en geen expertise)
Maar ik wel...

killingsnake wrote:Sander, dees methode is enkel goed om die grote moer voor de vario zelf los of vast te maken he, niet om het koppelingshuis zelf los te maken wat dat draait onafhankelijk van de krukas..

killingsnake wrote:Sander, dees methode is enkel goed om die grote moer voor de vario zelf los of vast te maken he, niet om het koppelingshuis zelf los te maken wat dat draait onafhankelijk van de krukas..

Users browsing this forum: Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot] and 2 guests