T'is wel een wrakje maar hij starte tog al na 2 stappen

thuis gekomen en dan maar eens paar straatjes gereden om te testen,
reed hij maar 20 ipv 45 zoals gezegt door verkoper,
dan naar motorhuis carlo gereden voor nieuwe bougie, achterremkabel en decompressiekabel

toen ik de bougie eruit draaide zag ik direkt wat het probleem was, deze zag zo zwart als het maar kan, dus te veel benzine,

toen ik de carburator
wilde afstellen zag ik dat het vijsje krm was en er dus niet helemaal in ging

dan eens de vario na gekeken, ontbraken de plastiekjes om de ster vast te houden
dus maar eens rondgesnuffeld op 2dehands en uitgekomen bij camino-expert
waarvan ik een paar onderdeeltjes heb gekocht zoals :
-uitlaatpakking
-regelvijsje voor carb
-plastiekjes voor varioster
-achterrekje
-NIEUW sportspatbord

Uitlaat was wat verroest, dus moest die tog beetje mooi gemaakt worden,
Mijn vriendin even aan het werk gezet (ze wilde perse mee werken dus maar laten schuren en spuiten)
is nog mooi geworden vind ik zelf (op de modder na, door test ritje )

nu heb ik dus alles van de motor er terug op gezet, en de carburator uitgekuist, contactpuntjes afgesteld maar nu gaat hij hoog in toeren terwijl de relantie schroef op het minimum staat
maar dan moest ik ff weg dus ga straks verder doen, ook word vanavond het kader, benzine tank, fourche gezandstraald en gespoten in oranje, de wielen, spatborden, voet en varui kappen worden in het wit gespoten (alles proffesioneel)
Update 1 (30/08/10)
Ik heb de mino al uit elkaar gehaald om te spuiten, nu ga ik binnekort wel de voet en vario kappen veranderen waarschijnlijk (voetkappen heb ik vlug gerepareerd en variokappen hebben schrammen maar geld is op het moment bijna op
)de spullen die oranje worden

de spullen die wit worden

vanavond ga ik naar mijn nonkel om alles te zandstralen (mijn pa) en daarna te spuiten (mijn pa)
spullen die nog op men verlanglijstje staan:
-rode bougiekabel+dop
-lusito snelgas en remhendels
-Wit achterlicht
-witte handvatjes
-stuurslotje
-batterijbakje(nog niet zeker)
-wit zadel
-fiets tellertje, of een mooi origineel
-andere veren (geen hogere)
Ander uitlaatje
Update 2 (30/08/10*2)
Alles klaar om te spuiten

oranje gespoten

wit gespoten

fototje van alles tesamen

morgen word alles voorzien van een vernislaag en woensdag beginnen monteren en hopen dat ik de motor deftig in orde krijg (was nog niet volledig op punt)
Update (1/09/10)
gisteren geen tijd meer gehad om update te plaatsen,
de camino is niet afgeraakt (wat te verwachten was)
gaskabel moet ik nog vervangen en voorlicht nog aansluiten (beugeltje maken voor schakelaar) achterlicht heb ik niet (wel het origineel aar dat wil ik niet) en de tank enzo komt er als laatste op
ook had ik een probleem met de achterrem, deze ging niet vanzelf terug, ik weet niet hoe het origineel is maar ik heb een veer van de achterrem van een mbk booster ertussen gestoken (had ik nog liggen) en gaat nu perfect, enkel de kabel harder aanspannen
2 fototjes hoe hij nu staat

Update (02/09/10)
De camino staat zo goed al helemaal in elkaar, enkel nog een draadje repareren voor voorlicht, draad leggen voor achterlicht, en nieuw achterlichtje kopen en steken, ook nog tellertje en lusito setje,
maar eerst achterlicht en zien dat hij al sneller dan 35/40 gaat
paar fototjes, vind het al veel beter dan hoe hij was

nu zal het waarschijnlijk ff duren voor er terug een update komt, (denk ik tog
)