• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

verkocht mag dicht

Open hier een thread waarin iedereen uw project kan volgen

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

Re: bordeaux camino... is bijna af !!!

Postby den eli » Sun 01 Mar 2009, 16:19

awel ja daar ben ik aan bezeg geweest maar ik wacht tot maandag kan ik het frezen en ze zijn bezeg aan wigje waar het spruitstuk op komt met cnc nu rij ik voorlopige met 70 cc athena tot de andere blok af is
den eli
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Advertisement

Postby jandl » Sun 01 Mar 2009, 18:44

den eli wrote:awel ja daar ben ik aan bezeg geweest maar ik wacht tot maandag kan ik het frezen en ze zijn bezeg aan wigje waar het spruitstuk op komt met cnc nu rij ik voorlopige met 70 cc athena tot de andere blok af is

ahja :d zijn u karters opgelast of hoe heb ge het gedaan?
beetje duidelijker typen :tetten:
grtz
jandl
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby den eli » Wed 01 Jul 2009, 22:48

jandl wrote:
den eli wrote:awel ja daar ben ik aan bezeg geweest maar ik wacht tot maandag kan ik het frezen en ze zijn bezeg aan wigje waar het spruitstuk op komt met cnc nu rij ik voorlopige met 70 cc athena tot de andere blok af is

grtz

Ja was opgelast maar die blok is al verkocht ik denk iemand van op ct maar ben niet zeker . de blok was iets te zot voor mij heb 2achterbrugge volledig krom getrokke en ze waare volledeg verstevigd maarjah voelt echt niet lekker als je tege 90 voelt dat je achterbrug niet meer zit zoals het moet .
den eli
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby den eli » Thu 20 May 2010, 16:51

nu terug met 50cc :d
den eli
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby kieken » Thu 20 May 2010, 20:37

den eli wrote:
jandl wrote:

grtz

Ja was opgelast maar die blok is al verkocht ik denk iemand van op ct maar ben niet zeker . de blok was iets te zot voor mij heb 2achterbrugge volledig krom getrokke en ze waare volledeg verstevigd maarjah voelt echt niet lekker als je tege 90 voelt dat je achterbrug niet meer zit zoals het moet .

als je een achterbrug goed verstevigd en in driehoeken werk kan die normaal niet krom trekken
kieken
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Previous

Return to Projecten