by killingsnake » Wed 14 Apr 2010, 23:16
Hehe.. Nee, dat is voor de carburator op te hogen. probleem met de elektrische starter is dat die net onder de carburator zit, en zo dat de carburator op originele hoogte tegen de starter komt met het deksel onderaan. Wat meesten doen, zo heb ik het toch gedaan en heb sander dat ook aangeraden is een extra membraan nemen, alles afslijpen binnenin zodat enkel en alleen de pakking nog overblijft, en dat dan te gebruiken als 'ophoogblokje', zodat de carburator wat hoger staat. Dat geeft dan jammergenoeg weer problemen met feit dat het gat in de achterbrug voor de carburator ook niet meer goed staat, maar dat is dan weer op te lossen... Tis veel aanpassingswerk, zo'n starter.. Ben er zelf al meer dan 12 uur (opt gemakje) bezig geweest, en is nog niet af.. Tis wel enkel de kabelboom aanpassen, en ben al halfweg..
Sander, waar ga jij je batterij steken? Er hoort zoveel elektronica bij dat zelfs als ik die platte batterij neem deze onmogelijk onder mijn kap krijg door al die kabels en die cdi en weet ik veel wat nog..
Transforma il meglio in 'massimo'