de camino-microbe was even verdwenen , maar heeft zich nu terug in mij genesteld
het verleden :
- ik had een donkerblauwe camino gemaakt voor mijn vriendin ( alles herspoten , nieuwe cil etc. ) er was ook een topic voor geopend ; maar vindt dit niet terug.
pica :

- ik was tevens ook bezig om voor mezelf ééntje in elkaar te steken ( te volgen in dit topic ).
...
ondertussen een klein boeleke erbij , en een huis gekocht ...alléz ; er was weinig knutseltijd nog vrij.
- ongeveer 4 maanden geleden was mijn vriendin het slachtoffer van diefstal ( de blauwe mino was op een kille zondagmorgen foetsie / gestolen hier voor ons voordeur dan nog wel ).
aangezien mijn vriendin niet met de wagen rijdt , was dat haar enig vervoermiddel buiten de plain old bike
door de tijd heb ik wat delen moeten plukken van "mijn project" om de hare rijdende te houden .
zo stond hij er destijds nog bij :

- heb me dan 3 weken geleden een occasie / wrakje gekcht voor 150€. en een koppel magura grepen / handvaten voor 10€

- zo had ik terug een camino klaar voor mijn vriendin

bij toeval kreeg ik van mijn neef een wrakje cadeau ( foto hiervan zal ik later eens posten ). de overschot dat ik nog had zou ik eerst verkocht hebben . maar nu met deze onverwachte wending had ik terug een "project".
- wat ik al zeker ga nodig hebben :
1 benzinekraantje , of op z'n minst een reservoir ( dat ontbreek ik op het huidige kraantje ).
1 zwarte variokap.
1 uitlaat ( sito , boss , technigas ...) nog geen beslissing hierover wat het zal worden.
( aanbieden moet je nog niet doen

)
als ik wat meer tijd heb , maar ik wel een meer uitgebreide lijst . alsook m'n delen die ik kan verkopen / ruilen .