HERLEVING VAN DE BROMMER: Ik heb twee jaar geleden een ongeval met mn brommer gehad.. 1,5 jaar werk naar de vaantjes.. een hele hoop werk en geld gewoon weg.. je kunt dit allemaal nalezen en bekijken op de volgende pagina's. ik heb sinds een paar dagen besloten om er terug aan beginnen te sleutelen en dus ben ik maar begonnen met demonteren, deuken er uit slaan en wegwerken, kromme dingen rechttrekken enzovoort...
dit is mijn project;
de eigelijke verf dat ik wou konden ze niet maken om met compressor te spuiten...(ik raad jullie af om met spuitbus te spuiten, het is veel duurder en je verf is minder krasvrij.) eerst heb ik hem helemaal uit elkaar gegooid en gekuist. daarna schuren en al de saaie shit dat bij t schuren hoort ! dan heb ik mn achterbrug is onder handen genomen en er latjes van tien op tien tegen gelast. ( zoals bij de handleidingen, die mij zeer goed van pas zijn gekomen) dan grondlaag en verf.
set up : alles ori, buite getunede membranen. kben miss van plan om ne 65cc DR t kopen maar ik twijfel nog...
nieuw:
carbu
voorlicht
stuur
snelgas
remmen
decompressierem
geinen, rem-en gaskabels
tank
lijsten
ligpikkel
6 bill
...
tweedehands:
leovinci
...

hiervan kom ik :

zo staat em er nu bij , morge tank erop en al het noodzakelijke afwerken, zoadat k kan proberen om hem te starten