MOTORISCH
Een gereviseerde motorblokje van het RETRO PROJECT ( heeft +- 350 km gereden is dus zo goed als nieuw) Dit houdt in:
- nieuwe 21 mm carbu delorto
- nieuwe 70 cc athena
- nieuwe krukas in gereviseerd blokje
- nieuwe kelk
- malossi vertanding nieuw met gereviseerde boite
- nieuwe malossi drukvat
- CDI ontsteking
- leovinci uitlaat nieuw model
- Fast arrow cylinderkop
OPTISCH
laag gedraaid stuur
zwarte nieuwe snelgas met toebehoren
Amerikaanse sterwielen
Gedraaide pikkel
verstevigde achterbrug
Doorzichtig snelgaskapje
Nieuw onderstel voor zadel
Zwart zadel in nieuwstaat
Nieuwe Cromé spatborden
Cromé achterlicht
Cromé tank
Cromé achterrekje
Cromé beugel voor bloklicht
Cromé bloklichtkapje
Cromé fourche
Cromé Driehoeksplaatje voor op fourche
Cromé rechte tussenbaar
Cromé lagere veringen
Nieuwe fourchebenen
Nieuwe zwarte kappen (vanop de retro zien er nog zo goed als gloednieuw uit)
De kleur van de kader en de sterwielen zal wss zwart gespoten worden samen met de achterbrug. het kan zijn dat ik nog een andere kleur neem maar dat zal denk ik niet het geval wezen vanwege de combinatie met de kappen en de kleurencombinatie die wel goed gaat zwart met cromé.
Foto's
------------------
Update 1
-----------------

Alle stukes bijeen dat gezandstraalt zijn

Amerikaanse sterwielen uiteen gehaald en laten zandstralen de cromé rand zal zo nog is goed opgeblonken worden en de wielen zullen gespoten worden het middenstuk van de wielen waar de revetten rond zitten zullen wss gepolierd worden maar is nog niet zeker.

En zeggen dat deze achterbrug helemaal veroest was

Alles wat je hier ziet is gezandstraalt geweest

Nieuw onderstel voor mijn toekomstig nieuw zwart zadel of een zadel in zeer goede staat

Zo goed als nieuwe banden zijn spijteg genoge vuil van in de garage te liggen

En hier iets waar ik echt fier op zen nagelnieuwe cromé spatborden

En dan meteen men 2 uitlaten ook laten zandstralen proma circuit en leovinci

En de groepsfoto cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese

Update 2
-------------------
Met dank aan Tremson, heb ik een foto van zijn camino mogen bewerken om zo ongeveer een resultaat te krijgen, hoe ongeveer de mijne zal evolueren

Update 3
--------------------
Hier heb ik de kader dus juist in het zwart gespoten en dan de volgende dag al wat cromé stukken aan het monteren geweest en stuurslotje, en het balhoofdsetje
Hier werd de kader juist gespoten met z'n laagje vernis

Hier het balhoofsetje, het stuurslotje, en met kaderplakaatje er op gerevet

Dan ondertussen mij ook al is beziggehouden met het plieren van de wielen eh

Close Up

En dan nog is een paar fotojes met de cromé stukken al opgemonteerd en vindt het ect wel skoon

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yow zodus is men camino af, ik heb geen updates gegeven omwille dat ik vakantie job doe en het te onregelmatig is en dan s'avonds geen zin had, maar heb hem ondertussen wel helemaal in mekaar gestoken, hopelijk vinden jullie hem mooi, je mag altijd je mening zeggen, ik zal er al zeker niet kwaad voor zijn, ieder zen zin, de camino laten we zeggen is een evolutie van mijn oranje dat ik voordien ineen heb gestoken. Ik zou zeggen=> Let your eyes ENJOY