clipper wrote:ik heb er momenteel 16 waaronder een perfekte young
waar blijven de fotos van uw 16 minos...???
Moderator: -Camino Crew-
clipper wrote:ik heb er momenteel 16 waaronder een perfekte young

clipper wrote:Daar vraag je veel ze maar zal er eens werk van maken omda ze nie allemaal samen zitten.

Oli wrote:Mennen beste copain, de Peter, heeft er 19...+ een MBX, MT-5,MB-5,PX. Fotokes zullen volgens mits zijn goedkeuring.

(ligt nog 1tje te wachten op montage) maar niet voor meteen 
De mannen van fortis : Geld moet rollen, het liefst mijn kant op (stiekem denk ik dat ook)
4-TAKT , krijg de tering !!!
mijn CAMINO loopt op mengsmering !!! 

Sander wrote:Mooie collectie![]()
Maar uw band is verkeerd gemonteerd op uw blauwe
is inmiddels al terug inorde gebracht
De mannen van fortis : Geld moet rollen, het liefst mijn kant op (stiekem denk ik dat ook)
4-TAKT , krijg de tering !!!
mijn CAMINO loopt op mengsmering !!! 

yamahakoppel wrote:
langs de muur op 16 als je de zadels telt en vanvoor de eerste het stuur![]()
en dan nog een 5 voor de rij en heb nog enkele losse kaders, 2 px's en nog 3 camino's bij mijn ouders staan en nog 4 op mijn werk
als ik mijn papieren tel originele, duplikaten, papieren van verlies enz kom ik op 35stuks
is een oude hobby van 12jaar geleden tot ze er 2 uit mijn stal gepikt hebben toen heb ik alles op een hoop geduwd in een oude schuur tot deze paar jaar geleden half ingevallen was en heb ik alles in mijn garage geduwd en de mooiste bij mijn ouders gezet en nog wat op mijn werk
ben ooit wel eens van plan om er nog iets mee te doen bedoeling was om elke dag met een andere te kunnen rijden maar na die diefstal was de zin op om verder te verzamelen 15 stuks reden 12 jaar geleden nog. de meeste durf je zelfs niet naar kijken maar voor 50€ met papieren kun je niet gekloot zijn en heb nu een quad om mee te rijden zal nog wel eens foto's posten van deze

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests