• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Welke uitlaat vindt u het best ?

Op dit forum komen de polls voor op de hoofdpagina.

Moderator: -Camino Crew-

Welke uitlaat vind u het best ?

-Leovince
29
31%
-Proma Circuit
26
28%
-Proma Atack
16
17%
-Ninja Reserve Competition
6
6%
-Simonini
7
8%
-BOS uitlaat
4
4%
-Andere
5
5%

Total votes : 93

Re: Welke uitlaat vind u het best ?

Postby camino cheezer!!! » Fri 17 Sep 2010, 21:20

Tremson wrote:
killingsnake wrote:Van leovince heb je 2 modellen, oud en nieuw..BOS maakte dubbele en enkele uitlaten, elk met hun eigen prestaties, en malossi had ook nog 1 of 2 verschillende uitlaten dacht ik..

Is het een poll voor prestaties? Of geluid? :lol: Zo vind ik dat een dubbele bos een prachtig geluidmaakt, maar de prestaties zijn niet de beste, maar ik vind dat het geluid dat meer dan goed maakt :)

Van Leovinci heb je 3 modellen :!:
Zie mijn foto die foto was van mijn 1ste camino is ongeveer 21 jaar geleden !
Het is wel alleen de demper ervan de uitlaat zelf is een proma attack foto is niet van zo een goede kwaliteit door het in scannen van foto.
Waar is den tijd :love: :wink:
Image

Voor mij de beste uitlaat was de FACO maakte speciaale sound en scheurde verdomd lekker dan de simonini , polini marmitta , leovinci .
de slechste uitlaat vind ik de BOSS rijd voor geen haar :wink: geluid was wel goed.

we love the 80's and 90's de jaren van de jhonnys en marinas :lol: jammer dak da ni eb ogen meemaken :? volgens mij zaaaalige tijden (zonder electronica rotzooi op alles en nog wat ) :love:
:pDe mannen van fortis : Geld moet rollen, het liefst mijn kant op (stiekem denk ik dat ook) :p 4-TAKT , krijg de tering !!! :p mijn CAMINO loopt op mengsmering !!! :p
camino cheezer!!!
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Images: 0

Advertisement

Re: Welke uitlaat vindt u het best ?

Postby Fusioncaraudio » Mon 06 Feb 2012, 16:57

Ik heb een athena 70cc en een Proma Circuit(Replica technigas) dempers daarvan zijn zowiezo echt brol maar als je veel lawaai wil maken is het top :p.

Als ik tussen een proma circuit en een Leovinci oud model mag kiezen, verkies ik de proma circuit, is echt super combinatie!

in tegenstelling tot een andere camino uit mijn collectie daar zit een malossie 65 cc gietijzer op en die gaat met proma, noch met leovinci NIET goed vooruit, ik vind dat deze het beste gaat met een korte Polini.

Hangt dus allemaal af welke cilinder met welke uitlaat je combineert volgens mij ;)
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!
Fusioncaraudio
-= Member =-
-= Member =-

Re: Welke uitlaat vindt u het best ?

Postby camino_expert » Fri 09 Mar 2012, 17:23

Fusioncaraudio wrote:Ik heb een athena 70cc en een Proma Circuit(Replica technigas) dempers daarvan zijn zowiezo echt brol maar als je veel lawaai wil maken is het top :p.

Als ik tussen een proma circuit en een Leovinci oud model mag kiezen, verkies ik de proma circuit, is echt super combinatie!

in tegenstelling tot een andere camino uit mijn collectie daar zit een malossie 65 cc gietijzer op en die gaat met proma, noch met leovinci NIET goed vooruit, ik vind dat deze het beste gaat met een korte Polini.

Hangt dus allemaal af welke cilinder met welke uitlaat je combineert volgens mij ;)

dat klopt :!:
maar de cilinders kunnen zo goed bjgewerkt worden
dat alles beter werkt vraag maar aan MHRFREAK de cilindertuning EXPERT 8)
honda camino forever
camino_expert
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 8

Postby Fusioncaraudio » Mon 12 Mar 2012, 14:35

killingsnake wrote:Van leovince heb je 2 modellen, oud en nieuw..BOS maakte dubbele en enkele uitlaten, elk met hun eigen prestaties, en malossi had ook nog 1 of 2 verschillende uitlaten dacht ik..

Is het een poll voor prestaties? Of geluid? :lol: Zo vind ik dat een dubbele bos een prachtig geluidmaakt, maar de prestaties zijn niet de beste, maar ik vind dat het geluid dat meer dan goed maakt :)

Van Leovinci heb je 3 Modellen en niet 2 ;)

grtz jens
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!
Fusioncaraudio
-= Member =-
-= Member =-

Postby Tremson » Mon 19 Mar 2012, 12:08

Fusioncaraudio wrote:

Van Leovinci heb je 3 Modellen en niet 2 ;)

grtz jens

eigenlijk zijn er 4 van . maar de laatste 2 zijn net het zelfde alleen dat het 3de madel zie mijn laatste
http://www.camino-tuning.be/foto-galeri ... 28935.html
Blinkend is en in een zak verkocht werd de demper blonk ook iets meer .
De laatste was het zelfde maar dan meer mat en zat in een doos .
Image

Image
Tremson
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 4

Previous

Return to Poll Forum