paintball wrote:ik rij nu al 17 jaar met camino en ik heb er maar 1 gehad die niet goed liep de andere starten onmidelijk het is te vergelijken als een harly je moet er aan blijven sluetelen en ze laten je niet in de steek en verander er niet om de week iets aan en je zal je ijgen fouten er uit halen
ik heb 5 uur nodig gehad om een vrak weer te laten rijden met originele lichten en er zat dan nog geen kabelboom in dus werk er aan zoals het hoord en alles loopt zoet vraag desnoots eens aan duff
Dees is de waarheid ze. Hier zitte veeel mense te zeggen van "Camino kopen is lopen" maar dit klopt dus langs geen kanten... Wat denk je dat er gaan gebeuren als je je camino opdrijft zonder de pakkingen, circlipsen of andere dingen te vervangen wanneer je hem hebt opengegooid. Er gebeuren zoveel dingen die totaal fout zijn door gebrek aan kennis en daarom zitten die mensen te klagen over Camino terwijl ze het zelf zijn... Waarom prullen er zoveel mensen aan? Omdat het zo goedkoop is! Mijn mening: Als je alles goed doet en met zorg dan doe je het één keer en daarna niet meer...
Camino kopen is lopen? Camino op de juiste manier behandelen is bijna nooit wandelen!