AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Waarom camino ?

Op dit forum komen de polls voor op de hoofdpagina.

Moderator: -Camino Crew-

Honda-2takt

Honda
122
60%
2takt
80
40%

Total votes : 202

Re: mino

Postby Den_Tomme » Fri 13 Oct 2006, 17:54

paintball wrote:ik rij nu al 17 jaar met camino en ik heb er maar 1 gehad die niet goed liep de andere starten onmidelijk het is te vergelijken als een harly je moet er aan blijven sluetelen en ze laten je niet in de steek en verander er niet om de week iets aan en je zal je ijgen fouten er uit halen

ik heb 5 uur nodig gehad om een vrak weer te laten rijden met originele lichten en er zat dan nog geen kabelboom in dus werk er aan zoals het hoord en alles loopt zoet vraag desnoots eens aan duff

Dees is de waarheid ze. Hier zitte veeel mense te zeggen van "Camino kopen is lopen" maar dit klopt dus langs geen kanten... Wat denk je dat er gaan gebeuren als je je camino opdrijft zonder de pakkingen, circlipsen of andere dingen te vervangen wanneer je hem hebt opengegooid. Er gebeuren zoveel dingen die totaal fout zijn door gebrek aan kennis en daarom zitten die mensen te klagen over Camino terwijl ze het zelf zijn... Waarom prullen er zoveel mensen aan? Omdat het zo goedkoop is! Mijn mening: Als je alles goed doet en met zorg dan doe je het één keer en daarna niet meer...

Camino kopen is lopen? Camino op de juiste manier behandelen is bijna nooit wandelen!
Den_Tomme
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

google adsense
Google

Postby camino-lover » Thu 09 Nov 2006, 15:48

jah de kwalitei van honda is goed heb ik gehoort en ken veel mense die er tevreede mee zijn maar een 4-tak heeft niet zo'n mooi geluid vind ik
ik ben nog geen 16 maar ik vind die camino's echt wel iets hebbe. ga wrs 1tje kopen wanneer ik 16 zen
camino-lover
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Postby Camin0_DriVeR_68 » Thu 24 May 2007, 21:13

nen camino eef zoveel voordelen,... :) 
Je ziet ze ni zoveel rondrijden als een booster,en ze zijn mooi op te maken :) ikzelf heb voor camino gekozen omdat bijna al mn vrienden met een camino rijden,en omdat ik goeikoop aan ééntje kon geraken :lol: 
Greetz
Camino Forever :D
Camin0_DriVeR_68
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby flopper » Mon 25 Jun 2007, 18:03

1 ste brommer ooit met wat power een honda camino die 70 dee:P wel zot voor een 8 jarig manneke maar was cool sinds dien ben ik er bij blijve plakke is gwn supperkwaliteit + fun!
flopper
-= Member =-
-= Member =-

Postby La.Mar » Sun 08 Jul 2007, 21:19

gwn als tourbrommer is een camino geweldig !!
ook uitstekende kwaliteit
topless since 2008
La.Mar
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Re: Waarom camino ?

Postby snowblow2 » Thu 01 Nov 2007, 23:26

gwn, het goedkoopste brommerke da ge kunt vinde
en dan denkt ge van "ik spuit da en maak da een beetje op enzo"
ma als ge dan bezig zijt betaald ge 5 keer zoveel geld aan onderdele als da ge u camino hebt betaald
voor de rest heeft een camino ook wel zen charmes en kunt ge da goe tunen
en zeker de betrouwbaarheid van Honda
snowblow2
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Images: 2

Re: mino

Postby Stoffn_be » Wed 14 Nov 2007, 13:01

Den_Tomme wrote:
paintball wrote:ik rij nu al 17 jaar met camino en ik heb er maar 1 gehad die niet goed liep de andere starten onmidelijk het is te vergelijken als een harly je moet er aan blijven sluetelen en ze laten je niet in de steek en verander er niet om de week iets aan en je zal je ijgen fouten er uit halen

ik heb 5 uur nodig gehad om een vrak weer te laten rijden met originele lichten en er zat dan nog geen kabelboom in dus werk er aan zoals het hoord en alles loopt zoet vraag desnoots eens aan duff

Dees is de waarheid ze. Hier zitte veeel mense te zeggen van "Camino kopen is lopen" maar dit klopt dus langs geen kanten... Wat denk je dat er gaan gebeuren als je je camino opdrijft zonder de pakkingen, circlipsen of andere dingen te vervangen wanneer je hem hebt opengegooid. Er gebeuren zoveel dingen die totaal fout zijn door gebrek aan kennis en daarom zitten die mensen te klagen over Camino terwijl ze het zelf zijn... Waarom prullen er zoveel mensen aan? Omdat het zo goedkoop is! Mijn mening: Als je alles goed doet en met zorg dan doe je het één keer en daarna niet meer...

Camino kopen is lopen? Camino op de juiste manier behandelen is bijna nooit wandelen!

tenzij ge zonder nafte valt :rofl:
Stoffn_be
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby jandl » Wed 23 Apr 2008, 18:44

2-takt en omdat het goed kan rijden :d en ik heb veel stukken liggen dus warom geen mino :d
jandl
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby jupiler1987 » Thu 25 Feb 2010, 22:16

gemakkelijk om aan te werken, niet te veel elektronica zoals bij al de rest van die brommers en hij heeft ook een mooi
uiterlijk zowel origineel als opgezet en je hebt bij camino 1001 mogelijkheden en kan er zo goed als alles aan veranderen.
dit is voor mij de beste en meest logische 2-takt brommer ooit gemaakt en ik hoop dat hij nooit uit het publiek weg valt en
dat de camino droom voor oudleerlinge zal ik zeggen en jonge mensen die eraan beginnen mag blijven bestaan.

mvg jupiler1987
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
jupiler1987
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Images: 10

Postby mhrfreak » Fri 26 Feb 2010, 16:25

ik zowat alle merken buiten chinese rommel omdat ik dat gwn kutdingen vind
heb verlopig geen camino meer ma komt er wel ooit weer eens van :)
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Postby element » Thu 18 Nov 2010, 15:02

Toen ik 16 jaar was en je had geen camino dan hoorde je er niet bij :wink: .Zeg nu zelf bestaat er iets mooier dan camino :-D :-D :-D :-D
element
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby jasper wauters » Thu 18 Nov 2010, 15:21

ja, dat wel, maar camino is een van de mooiste tweetakten ^^
ben eig meer voor 4t maar van camino ben ik zot =p
Een kunstenaar met de rakkenjak

Camino VL standaard 1981
Honda CB50J 1979
jasper wauters
-= Camino Addict =-