AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Waarom camino ?
Moderator: -Camino Crew-
59 posts
• Page 3 of 4 • 1, 2, 3, 4
Honda is natuurlijkwel betrouwbaar enzo. Maar het is gewoon maar toevallig dat ik een 2-takt heb. Ik moest een goedkoop brommertje hebben en dat is dan mijn mino geworden. Waar ik nu heel blij mee ben.
En ben begonne met tune
En ben begonne met tune
-

camino style - -= Advanced Member =-

- Images: 5
-

FreekTheFreak - -= Camino Freak =-

- Images: 9
ik had gehoord da da wel goeie brommerkes ware en goeikoop dus ja ben ik beginne zoeke en int begin von ik ze ni super mooi mor nu ben ik fier op men camino :lol: en ik heb me die van mij nog nooit stil gestaan nog nooit pech gehad dus tis wel degelijk kwaliteit
- stevend
- -= Member =-

mene pa heeft altijd me honda gerede, en kheb al 2 ander brommers gehad van honda = = > nooit probleme mee gehad! :-DÂÂ
Space... it seems to go on and on... untill you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you
-

gerrit - -= Advanced Member =-

- Images: 3
ik koos vo het merk ze honda zijn de beste 2-takt en 4-takt motors ge hebt daamee bijne nooit startprobleme alleen bij camino's da die onsteking wel gevoelig is  :roll:ÂÂ
maar idd heb al es een booster gezien van 5 jaar oud twas een wrak met 2 wielen en na 10 jaar liggen ze opt stort  :lol:ÂÂ
maar idd heb al es een booster gezien van 5 jaar oud twas een wrak met 2 wielen en na 10 jaar liggen ze opt stort  :lol:ÂÂ
-

RD - -= Camino Freak =-

Eiglek geen van beiden van zowel Honda als 2takt.
Wat ik nodig had op m'n 14de was gewoon een brommertje. Camino keek ik 'ns achter,want ik had al een paar keer mooie Mino's gezien en ontdekt dat die met de vleet nog te vinden waren,dus daarachter gezocht.Eentje gekocht voor €125,maar motor was niet je dat.200m verderop kwam een buurman af dat hij net dezelfde nog had staan,dus die ook maar geruild voor nen bak dubbelen trippel. Opgemaakt en maar ff mee gereden(betrouwbaarheid stelde me vreselijk teleur). Daarachter Walla'tje gekocht.Waarom?Vond ze niet mis en m'n maat had er een,en die trok nogal vrij goed op,moest ik dus ook hebben.
Wat ik nodig had op m'n 14de was gewoon een brommertje. Camino keek ik 'ns achter,want ik had al een paar keer mooie Mino's gezien en ontdekt dat die met de vleet nog te vinden waren,dus daarachter gezocht.Eentje gekocht voor €125,maar motor was niet je dat.200m verderop kwam een buurman af dat hij net dezelfde nog had staan,dus die ook maar geruild voor nen bak dubbelen trippel. Opgemaakt en maar ff mee gereden(betrouwbaarheid stelde me vreselijk teleur). Daarachter Walla'tje gekocht.Waarom?Vond ze niet mis en m'n maat had er een,en die trok nogal vrij goed op,moest ik dus ook hebben.
- Clubber
- -= Ex moderator =-

- Images: 8
ik gewoon omda het:
-stevig is, er kan nie zo veel aan kapot :lol:ÂÂ
-goedkoop, en goedkope en makkelijk te vinde 2dehands stukken
-makkelijk op te drijven
-kwaliteit
- ne camino is gewoonweg :lol:ÂÂ
-stevig is, er kan nie zo veel aan kapot :lol:ÂÂ
-goedkoop, en goedkope en makkelijk te vinde 2dehands stukken
-makkelijk op te drijven
-kwaliteit
- ne camino is gewoonweg :lol:ÂÂ
De politie, uw vriend???!!
-

den_phille - -= Camino Freak =-

- Images: 11
mino
ik rij nu al 17 jaar met camino en ik heb er maar 1 gehad die niet goed liep de andere starten onmidelijk het is te vergelijken als een harly je moet er aan blijven sluetelen en ze laten je niet in de steek en verander er niet om de week iets aan en je zal je ijgen fouten er uit halen
ik heb 5 uur nodig gehad om een vrak weer te laten rijden met originele lichten en er zat dan nog geen kabelboom in dus werk er aan zoals het hoord en alles loopt zoet vraag desnoots eens aan duff
ik heb 5 uur nodig gehad om een vrak weer te laten rijden met originele lichten en er zat dan nog geen kabelboom in dus werk er aan zoals het hoord en alles loopt zoet vraag desnoots eens aan duff
camino is er om te blijven
59 posts
• Page 3 of 4 • 1, 2, 3, 4
-