-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
Extra forum of niet ?
Moderator: -Camino Crew-
25 posts
• Page 1 of 2 • 1, 2
Extra forum of niet ?
Extra forum of niet ?
Last edited by GoBieN on Thu 29 Apr 2004, 19:00, edited 1 time in total.
Advertisement
ik vind ook alleen camino. ik heb niets tegen andere brommers ofzo eh, ieder doet wat hij wil. maar deze site noemt CAMINO-tuning.be, en wetende dat hij enig is in zen soort, die zo goed draait, en dat mogen we niet verknallen.
Greetz, Ironbird
Greetz, Ironbird
-

Ironbird8280 - -= Ex moderator =-

- Images: 25
ik heb op nee gestamd omdat dit idd een specifiek forum voor camino's is maar: zie de post van mij op: http://www.camino-tuning.be/viewtopic.php?t=700
-

martial_law - -= Camino Freak =-

- Images: 8
als je 1 extra forum zou nemen voor andere brommers, zou het voor de leden zijn met hun hart in camino, maar problemen hebben bij andere brommers.. maar jah. er zijn er genoeg grotere site's met meer volk voor 'andere brommers'
dus laten we het mooi onder ons houde die camino
en scooter is wel wat moois, zijn beestjes, maar er zijn zoveel forums ervoor
dus ik stem enkel camino
dus laten we het mooi onder ons houde die camino
en scooter is wel wat moois, zijn beestjes, maar er zijn zoveel forums ervoor
dus ik stem enkel camino
It isn't just a Camino
-

Totalyboard - -= Ex moderator =-

- Images: 13
hemda 2de gepakt,enja zou der msh gewoon enkel een fotogallery van maken veu degeen dieda mee camino's bezig zijn maar ok ne scooter bezitten he...moet nix opstaan voor scooters op te drijven of te koop of gezocht bij staan,gewoon fotos van manne dieda hiere zitte enja dieda graag hunne scooter tonen...
-

el camino - -= Ex moderator =-

- Images: 14
tis ook niet http://www.booster-tuning.be é Alé vind ik toch..
-

djen - -= Expert Member =-

- Images: 4
Reacties zijn wel een beetje overdreven vind ik! Ik HAAT die forummentaliteiten die sommigen bezitte. Telkens wanneer men op een forum van een bepaald merk of bepaald type brommer, een ander merk of type aanbrengt of een vraag over stelt, krijg je meteen van die loze reacties.
Maar daarentegen vind ik wel dat de eigenheid van het forum wat behouden moet worden, de naam is tenslotte ook CAMINO tuning. En er zijn ongeveer wel een tiental andere fora waar die mensen terecht kunnen
Dus ja laten we gewoon een soort faq maken om die mensen door te verwijzen naar een ander fora dat zich meer met scooters bezig houdt
Ikzelf heb ook camino's als 'opmaak en verkoop'brommers, zelf rijdt ik met een Derbi Senda SM, vele beter
. Voel me toch nog steeds niet veilig op zo'n caminoke met die remmen en vering enz
Ciao
Maar daarentegen vind ik wel dat de eigenheid van het forum wat behouden moet worden, de naam is tenslotte ook CAMINO tuning. En er zijn ongeveer wel een tiental andere fora waar die mensen terecht kunnen
Dus ja laten we gewoon een soort faq maken om die mensen door te verwijzen naar een ander fora dat zich meer met scooters bezig houdt
Ikzelf heb ook camino's als 'opmaak en verkoop'brommers, zelf rijdt ik met een Derbi Senda SM, vele beter
Ciao
- Bram
mja ge hebt gelijk dus, was wel even fijn
hebben jullie even m'n nitro kunnen bewonderen, ma soit, hier staat hij ook op : http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=10462
en hier ook, staan iets meer foto's : http://www.smartgroups.com/groups/nitro_tunerke
ma soit
is idd een forum voor mino's en het zal wel groots worden, maar maak mss is wat subfora aan: bv tuning of optische tuning, echt aparte dingen waar je je vragen kan stellen
en hier ook, staan iets meer foto's : http://www.smartgroups.com/groups/nitro_tunerke
ma soit
is idd een forum voor mino's en het zal wel groots worden, maar maak mss is wat subfora aan: bv tuning of optische tuning, echt aparte dingen waar je je vragen kan stellen
-

-

25 posts
• Page 1 of 2 • 1, 2
-