AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
doe jij je gespje van je helm toe?
Moderator: -Camino Crew-
Re: doe jij je gespje van je helm toe?
ik doe mij gespje toe als ik het niet vergeet en als ik hetvergeet doe ik het meestal toe alsk aan het rijden ben
- glennetje
- -= Member =-

ik doe het toe omda men helm een bekke te groot is en aders zit da zo los
-

snowblow2 - -= Expert Member =-

- Images: 2
dat wil zeggen dat je heel goed beschermd gaat zijn moest je een ongeval hebben 
Tegetieten loves you all! 
-

T.G.T. - -= Forum Slet =-

- Images: 19
bij mij is da een gewoonte van da toe te doen ook
al rijd ik maar 2km ver
al rijd ik maar 2km ver
- MTcinq
- -= Member =-

ik doe men gespke ook aan ze ten eerste ten zit hij vaster op je hoofd en ten 2de tis veiliger alleen alsk wa in de straat rijd zettek hem ni op
-

kristof caminolover - -= Expert Member =-

ik doe die alty dicht want anders flappere die gespkes zo heel de tijd en da irriteert mij echt super hard

- MTcinq
- -= Member =-

k heb vroeger eens een accident gehad met een yamaha slider en daarbij met m'n helm tegen het asfalt gesmakt. Was een harde klap, maar kben met de schrik vanaf gekomen omdat m'n helm nog op m'n kop zat
dus doe je helm vast, ooit ga je toch eens op je bek en dan gaat ge blij zijn dat ge uw voorzorgsmaatregelen hebt getroffen
dus doe je helm vast, ooit ga je toch eens op je bek en dan gaat ge blij zijn dat ge uw voorzorgsmaatregelen hebt getroffen
helm ? wasda ?
nee, echt .. ik wist ni eens da'k nen helm moest opzetten (komt ervan als ge steeds met den auto op weg zijt)
ne keer de wegcode moeten lezen .. dus ik moet nu me zo'n geel plakske ook ne helm dragen ?
weeral kosten dus ..
damned
nee, echt .. ik wist ni eens da'k nen helm moest opzetten (komt ervan als ge steeds met den auto op weg zijt)
ne keer de wegcode moeten lezen .. dus ik moet nu me zo'n geel plakske ook ne helm dragen ?
weeral kosten dus ..
-

bouqske - -= Newbie =-

bouqske wrote:helm ? wasda ?![]()
weeral kosten dus ..damned
Zowel op klasse A (max. 25km/h) als klasse B (max. 45km/h) is het dragen van een (gekeurde) helm verplicht.
Uiteraard moet je het gespje ook steeds dichtdoen, anders draag je hem niet reglementair en kan je een boete krijgen.
Is ook niet verstandig om het los te laten, want bij een ongeluk is de kans dat hij afvliegt vrij groot.
Een helm heb je al voor +- 35 euro, is meestal wel met minder comfort maarja.
Tkan je leve redden, dus toch best die kleine kost doen hé.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-

clio-tuning - -= Ex moderator =-

- Images: 36
jazeker,
ik ga die kost doen .. al is't maar om geen boetes te krijgen ..
kan ik btw mijn autorijbewijs kwijtspelen door het krijgen van boetes me een brommerke ?
ik ga die kost doen .. al is't maar om geen boetes te krijgen ..
kan ik btw mijn autorijbewijs kwijtspelen door het krijgen van boetes me een brommerke ?
-

bouqske - -= Newbie =-

bouqske wrote:kan ik btw mijn autorijbewijs kwijtspelen door het krijgen van boetes me een brommerke ?
Hmmm, weet ik niet zeker...
Ik weet wel dat als ze je autorijbewijs intrekken, dat je zelfs niet meer met een B klasse bromfiets mag rijden.
Maar ofdat ze uw autorijbewijs gaan intrekken doordat je bvb véél te hard reed, geen flauw idee.
Ik vermoed dat dat de rechter u dat dan wel zal uitleggen hoe en wat
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-

clio-tuning - -= Ex moderator =-

- Images: 36
nee . ik zie eigenlijk het nut daarvan niet in .
wat is de bedoeling daar eig van ?
wat is de bedoeling daar eig van ?
Zeker kijken!!! => http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 23190.html
-

jandl - -= Advanced Member =-

wees gerust het is veel veiliger, moat va ip schole zat langs achter op de brommer
en is op een wagen geknaltn zijn gespje was kapot en zijn helm was gewoon afgevlogen, moest hij dan met zijn hoofd ergens zijn tegen gevlogen was het wss erger afgelopen
en is op een wagen geknaltn zijn gespje was kapot en zijn helm was gewoon afgevlogen, moest hij dan met zijn hoofd ergens zijn tegen gevlogen was het wss erger afgelopen
-

kri$tof - -= Ex moderator =-

- Images: 3
zo kenk ook iemand is hier op ne auto gevlogen in het centrum met de brommer en zenne helm is afgevlogen en zijn oog was wel erg verminkt en ware verschillende delen gebroken van zijn oog zo als het bod onder het oog was gerboken zijnne helm die lag 50 meter verder op op straat hij zelf rijd nu met zen gespje altijd gesloten en helm altijd op als ik hem zie... ik doe hem ook altijd toe als je hem niet toe doet kan je beter nix op doen je hebt toch maar 50 % kans dat hij blijft zitten