by killingsnake » Wed 26 May 2010, 12:36
Wil je alstublieft eens normaal praten op het forum, je zit de mensen de hele tijd gewoon uit te lachen en niet nuttige reacties te posten, jij bent zelf diegen die oftopic gaat en zit te zeveren!
Het enige wat wij zeggen is wanneer je een 65cc cilinder steekt en voor de rest een niet al te zware setup hebt en de gewone originele camino luchtfilter gebruikt met geen andere filtermouse enz je geen andere sproeier hoeft te gebruiken wegens dat het mengsel niet te arm wordt! Tal van mensen hebben dit niet gedaan en hebben er geen nadelige effecten van ondervonden, waaronder ik, clio en nog vele anderen. Je zegt zelf dat het MEESTAL wel zo is? Wel bij camino HOEFT het NIET! Het mag, met oog op extra koeling, smering, etc, maar verder niks.
Het is niet zo dat wij niet naar onze bougiekleur kijken of weet ik veel wat zoals jij het laat overkomen! Maar wij hebben proefondervindelijk getest dat een grotere sproeier plaatsen niet hoeft. heb je het eigelijk zelf al geprobeerd?
Verder wil ik er niks meer over horen of je krijgt een waarschuwing! Wie zit er hier te zeveren misschien? Deze discussie is talloze malen gepleegd en jullie starten hem opnieuw weer op, het is genoeg geweest. Iedereen heeft jullie mening gehoord, iedereen de onze, laat men daaruit zijn conclusies trekken.
Transforma il meglio in 'massimo'