killingsnake wrote:Bij standaard veren slaat je koppeling al aan bij (ik zeg nu maar iets) 2500 toeren, en je rolanti staat ongeveer op 1500.
Als je straffere veren steekt, dan moeten je toeren eer je koppeling aanslaat al een pak hoger zijn. Je zou het kunnen vergelijken met een schakelbrommer waar je pas later in toeren je koppeling loslaat bij vertrek dan normaal: je gedreven wiel begint snel te accelereren, in die zin zo snel dat je op je achterwiel trekt.
Het is te zien wat je precies wilt: ik heb 15% veertjes van peugeot gekocht van espower, het schijnt dat je met 25% al niet meer normaal kan vertrekken als je camino al goed is opgedreven...
en gaat dit dan geen probleem geven bij het starten als ik nu straffere veren steek? en wat vind je van jou trekveren? zou je er nog straffere aanraden aan mij? (dus 20% ofzo) (en hij is niet opgefokt, rijd er maar 55)maar het is wel nog de bedoeling dak nog normaal kan vertrekken zoals je zelf zegt... hij zou gwn zonder probleem een wheelie moeten kunne trekken als ik wa gas geef
dus , de koppeling gaat gwn in een keer hard aanslaan waardoor je hard optrekt en de brommer vooruit vliegt?
grtz jerre
grtz

News