Originele kabelboom:
Custom:

Moderator: -Camino Crew-

Clio-Tuning wrote:Hmm, ik zal eens vragen of mijn broer een gelijkrichterschema wil uitleggen + schema + benodigtheden.
Hij doet hoge school (2de jaar industriël ingenieur) en kent denk ik nog een tikkeltje meer van elektronica dan u FlamingProma. Niet dat ge er weinig van kent hoor, gij kunt die mannen ook serieus goed helpen hierover.
Maar als ik zo lees hoe je gelijkstroom maakt (dat topic daar van u) dan is dat precies een andere manier.
Dus kga eens vragen aan mijn broer of hij dat in schema wil brengen + uitleg erbij enzo

FlamingProma wrote:ik vind persoonlijk een van de betere lichtschakeling spanning nemen tussen re rode en de rose draad, en NIET DE KADER GEBRUIKEN, tussen deze draden staat nooit te veel spanning, 2 draden naar voor en 2 naar achter, en je sluit 12 volt lampen parallel hiermee aan, vooraan 15 of 21 watt, en achteraan 4 watt
da is't zowa voor als ge grote probleme hebt me u lichte bruierfr
FlamingProma wrote:ik vind persoonlijk een van de betere lichtschakeling spanning nemen tussen re rode en de rose draad, en NIET DE KADER GEBRUIKEN, tussen deze draden staat nooit te veel spanning, 2 draden naar voor en 2 naar achter, en je sluit 12 volt lampen parallel hiermee aan, vooraan 15 of 21 watt, en achteraan 4 watt
da is't zowa voor als ge grote probleme hebt me u lichte bruierfr

FreekTheFreak wrote:ok als hier schema word gepost van ori. kabelboom ?

Return to Opknappen & Opdrijven
Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests