Zoals velen al gezien hebben heeft C-T nu zijn eigen leden-kaart. Ik bedank nogmaals diegene die zelf een eigen kaart gestart zijn, maar ik denk dat zij akkoord zullen zijn dat dit nu een beter systeem is.
Wat is het ?
Als je rechts bovenaan op Leden-kaart klikt kom je op een pagina terecht met een kaart van Vlaanderen en Nederland (grootste deel toch). Hierop kun je alle leden hun markering icoontje zien staan en erop klikken om te weten wie het is of een PB te sturen. Je kan ook in de lijst rechts iemand selecteren om te zien waar zijn markering staat.
Wanneer kom ik op die kaart ?
Je moet eerst zelf je locatie ingeven in je profiel, dit kan (nog) niet automatisch via de woonplaats.
Hoe geef ik mijn locatie op ?
Ga in je Gebruikerspaneel naar Profiel en kies het laatste puntje van het menu (Pas leden-kaart profiel aan).
Of klik hier ucp.php?i=phoogle&mode=phoogle om daar naar toe te gaan.
Je ziet volgend scherm:
Standaard staat de kaart ergens in Spanje, niet op letten, dit is niet belangrijk.
Via het tekstveld jouw locatie, kun je uw adres ingeven, in de vorm: straat (nr) postcode stad.
Nr hoeft zeker niet, en zou ik ook niet aanraden.
Je kan ook gewoon met de muis de kaart verschuiven en via dubbelklik/scroll wiel inzoomen, of je gebruikt de controller knoppen in de linker bovenhoek, tot je op de gewenste locatie bent.
LET OP: Je moet eerst nog de optie JA selecteren naast het veld met je coördinaten. (Zie afbeelding)
Als je dit NIET doet wordt je niet getoond op de kaart !
Onderaan kan je nog kiezen uit enkele icoontje en kan je ook indien gewenst wat commentaar invullen.

News