• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

Veringen uit mekaar halen (om te spuiten of op te kuisen)

Handleidingen, documenten en sticky's uit opknappen en opdrijven

Moderator: -Camino Crew-

Re: Veringen uit mekaar halen (om te spuiten of op te kuisen

Postby giovanni007 » Thu 31 Mar 2011, 13:02

Benbo wrote:mss is het handiger voor inplaats van een griptang te grbruiken , een filter sleutel nemen :-D
gewoon een kwestie van minder beschadegingen. en daar kan je ook een zeer grote kracht mee uitoefenen en zijn er in verschilende uitvoeringen. lint of staal lint met griprand ;-)

ja dat kan je inderdaad is proberen maja of het lukt weet ik nu ook niet want ze kunnen echt goed vastzitten hoor lol
maja post er een foto van van zo'n tool zodat de andere mensen kunnen zien wat het juist is :-D
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Advertisement

Postby Benbo » Fri 01 Apr 2011, 10:14

giovanni007 wrote:
Benbo wrote:mss is het handiger voor inplaats van een griptang te grbruiken , een filter sleutel nemen :-D
gewoon een kwestie van minder beschadegingen. en daar kan je ook een zeer grote kracht mee uitoefenen en zijn er in verschilende uitvoeringen. lint of staal lint met griprand ;-)

ja dat kan je inderdaad is proberen maja of het lukt weet ik nu ook niet want ze kunnen echt goed vastzitten hoor lol
maja post er een foto van van zo'n tool zodat de andere mensen kunnen zien wat het juist is :-D

zen genen held me foto's op een forum te plaatsen met deze dus een poging.
In allegeval kan je met deze sleutels enorm veel kracht uitoefenen dat weet ik uit ervaring :-D

Image

Image
Image
Benbo
-= Member =-
-= Member =-

Postby giovanni007 » Fri 01 Apr 2011, 11:12

Benbo wrote:
giovanni007 wrote:

zen genen held me foto's op een forum te plaatsen met deze dus een poging.
In allegeval kan je met deze sleutels enorm veel kracht uitoefenen dat weet ik uit ervaring :-D

Image

Image

had het wel gedacht dat het dat was, maar was niet zeker dat is dezelfde tool dan da ze bij auto's gebruiken om bv de oliefilter te lossen :-D

in alle geval bedankt voor de bijdrage. :-D
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Images: 5

Postby jasper wauters » Fri 01 Apr 2011, 13:11

die laatste gebruik ik, is van stahlwille, goed spul, gebruik het om mijn vliegwiel vast te houden
Een kunstenaar met de rakkenjak

Camino VL standaard 1981
Honda CB50J 1979
jasper wauters
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-

Images: 0

Postby Benbo » Sat 02 Apr 2011, 19:34

jasper wauters wrote:die laatste gebruik ik, is van stahlwille, goed spul, gebruik het om mijn vliegwiel vast te houden

Ja idd ook heel handig daarvoor kunde veel kracht op uit oefenen zonder beschadegingen.
De gene met het lint is echter ook heel stevig das al eens gebeurt dak er p het werk hogedrukfilters mee los gezet heb.
Image
Benbo
-= Member =-
-= Member =-

Previous

Return to Handleidingen, how-to's & sticky's