AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
motorblok revisie (engine overhaul)
Moderator: -Camino Crew-
Re: motorblok revisie (engine overhaul)
Goeie how-to .... als alternatief op het warmstoken met een brander is er nog een iets veiligere manier dan werken met open vlam: Ik gebruik een electrische kookplaat ( je weet wel zo een kleintje dat je gewoon in het stopkontakt kan steken ). Gewoon carters er op leggen en tijdje wachten tot ze goed warm staan.
Ik zeg het maar als alternatief, niet dat het beter of slechter is ... het is misschien de oplossing voor mensen die geen brander hebben maar wel een electrische kookplaat hebben thuis, weeral kosten uitgespaard.
Voor diegene die het thuis op "moeder de vrouw" haar fornuis gaan doen ... wel alles degelijk ontvetten, kwestie van de vrede te bewaren
Ik zeg het maar als alternatief, niet dat het beter of slechter is ... het is misschien de oplossing voor mensen die geen brander hebben maar wel een electrische kookplaat hebben thuis, weeral kosten uitgespaard.
Voor diegene die het thuis op "moeder de vrouw" haar fornuis gaan doen ... wel alles degelijk ontvetten, kwestie van de vrede te bewaren
If it's too loud .... you're too old !
- oepabakkes
- -= Member =-

Re: motorblok revisie (engine overhaul)
Ik deed mijn eerste blok, de carters een goed uur in de kookoven op hoogste temperatuur 
Transforma il meglio in 'massimo'
-

killingsnake - -= Moderator =-

Return to Handleidingen, how-to's & sticky's
-