-
- Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.
mijn uitlaatjes
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
30 posts
• Page 2 of 2 • 1, 2
Re: mijn uitlaatjes
ja da loopt wel goed ze een proma apc ,heb in de tijd van de marc(camino-expert) gekocht 
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
- jupiler1987
- -= Expert Member =-

- Images: 10
Advertisement
ik geloofde sti eerst ook niet, maar tbewijs met de folder zegt me genoeg, denk dat je de enigste bent met deze uitlaat 
enjoy
enjoy
-

jasper wauters - -= Camino Addict =-

- Images: 0
hij zegt zelf juist dat hij niet voor camino is
de proma apc is voor verschillende brommers gemaakt elk met een andere pasvorm.
diegene links is eentje voor een piaggio aangepast voor op een camino te passen en de 2e van links is een voor camino
btw, op de folderzie je al dat diegene die als voorbeeld er afgebeeld sta niet past aan de flens.
de proma apc is voor verschillende brommers gemaakt elk met een andere pasvorm.
diegene links is eentje voor een piaggio aangepast voor op een camino te passen en de 2e van links is een voor camino
btw, op de folderzie je al dat diegene die als voorbeeld er afgebeeld sta niet past aan de flens.
-

metsinsons - -= Camino Freak =-

oeps
maar hij is wel de enigste
maar hij is wel de enigste

-

jasper wauters - -= Camino Addict =-

- Images: 0
-

Ik zou zeggen voor je iets post, wees zeker van je stuk en luister naar mensen die er ervaringen me hebben 
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!
- Fusioncaraudio
- -= Member =-

IS geen orginele van Honda camino geloof me .
Maar in ieder geval hij past er wel op en zoals Marc zegt hitte bestendige lak erop nen demper en get een unieke uitlaat op je camino staan.
IK denk dat deze van een piaggio Ciao ke is
Maar in ieder geval hij past er wel op en zoals Marc zegt hitte bestendige lak erop nen demper en get een unieke uitlaat op je camino staan.
IK denk dat deze van een piaggio Ciao ke is
-

Tremson - -= Camino Freak =-

- Images: 4
-

Tremson - -= Camino Freak =-

- Images: 4
-

allee heel mooi nu weten we dat deze type van uitlaat nog te koop is voor ne vespa.
en voor camino niet meer.
want het is niet omdat ge er nog nooit ene gezien hebt dat er geene kan bestaan hebbe
volgens de fiche heeft hij bestaan voor een 6tal brommers en ik geloof nu eenmaal de fiches dus
topic mag dicht.
en voor camino niet meer.
want het is niet omdat ge er nog nooit ene gezien hebt dat er geene kan bestaan hebbe
volgens de fiche heeft hij bestaan voor een 6tal brommers en ik geloof nu eenmaal de fiches dus
topic mag dicht.
-

sti - -= Advanced Member =-

bestaat toch wel voor camino? de circuit en de apc circuit, das ook diegene voor piaggio alleen lopen die anders.
-

Die Circuit is de enige echte Circuit, ook voor Camino!
Kan nooit aangepast zijn van een Ciao. Heb zelf ook ne Ciao, en de uitlaatmond is 22mm.. Da PAST NOOIT op Camino zonder zienbare modificaties!!!
Circuit sloeg indertijd ook op een langere uitlaat..
De term Circuit is doorheen de jaren slecht gebruikt geweest.. Iedereen hier noemt zen Proma ne Circuit, terwijl het allemaal ne Attack is!
Kan nooit aangepast zijn van een Ciao. Heb zelf ook ne Ciao, en de uitlaatmond is 22mm.. Da PAST NOOIT op Camino zonder zienbare modificaties!!!
Circuit sloeg indertijd ook op een langere uitlaat..
De term Circuit is doorheen de jaren slecht gebruikt geweest.. Iedereen hier noemt zen Proma ne Circuit, terwijl het allemaal ne Attack is!
- tnerual
- -= Member =-

onlangs zat ik op de site van motorkit en heb daar ook zo'n uitlaat gezien voor camino met de bevestiging vooraan, dus die van sti zal ook wel origineel zijn

http://www.motorkit.com/nl/uitlaat/4503 ... amino.html

http://www.motorkit.com/nl/uitlaat/4503 ... amino.html
- wouter_
- -= Member =-

hallo, van waar kom jij nu ineens
kijk eens naar de fiche!
ten eerste, de uitlaat is WEL zichtbaar aangepast want je ziet dat deze met een klemflens was
en dat hij een extra bevestiging heeft op de expansie om ze vast te maken aan de cilinderkop van een ciao.
ten tweede, ne proma cicuit is voor verschillende modellen gemaakt. eveneens de replica, de lowboy, de apc cicuit, de gp,...
ten derde, CIRCUIT is een model van proma! En de CIRCUIT APC is wat men hier ook wel de attack noemt
geen dwaze uitspraken doen als de officiële brochures hier staan
tss, wat haat ik mensen die discussiëren over dingen waar ze geen hol van weten

en @wouter, die op de foto das ene voor ne anderen brommer, want de aansluitflens staat DUIDELIJK onder nen andere hoek!! en hij loopt langs de verkeerde kant én heeft een bevestiging voor een cilinderkop van een piaggio
maak mensen hun kop niet zot, iedereen ziet dat die uitlaten zijn aangepast want je ziet de originele flens er nog aan!!
ten eerste, de uitlaat is WEL zichtbaar aangepast want je ziet dat deze met een klemflens was
en dat hij een extra bevestiging heeft op de expansie om ze vast te maken aan de cilinderkop van een ciao.
ten tweede, ne proma cicuit is voor verschillende modellen gemaakt. eveneens de replica, de lowboy, de apc cicuit, de gp,...
ten derde, CIRCUIT is een model van proma! En de CIRCUIT APC is wat men hier ook wel de attack noemt
geen dwaze uitspraken doen als de officiële brochures hier staan
tss, wat haat ik mensen die discussiëren over dingen waar ze geen hol van weten
en @wouter, die op de foto das ene voor ne anderen brommer, want de aansluitflens staat DUIDELIJK onder nen andere hoek!! en hij loopt langs de verkeerde kant én heeft een bevestiging voor een cilinderkop van een piaggio
maak mensen hun kop niet zot, iedereen ziet dat die uitlaten zijn aangepast want je ziet de originele flens er nog aan!!
-

30 posts
• Page 2 of 2 • 1, 2
-