• Advertisement
AANDACHT: Beste leden, mag ik vragen om even de tijd te nemen om uw locatie op de ledenkaart in te stellen. Lees er hier meer over.

mijn oude fun ride

Plaats hier je foto van je camino.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !

mijn oude fun ride

Postby yamahakoppel » Mon 31 Oct 2011, 15:43

na hier al een paar weken wat zitten rond te neuzen begon het toch weer eens te kriebelen om nog eens te knallen met mijn oude camino werd vroeger enkel gebruikt om thuis in de beurt wat te vegen door kleine straatjes of op prive terrein wat te crossen hangt nog vol modder
heb hem vanmorgen van het werk tot thuis gehaald stond al 10 jaar stil en het is er aan te zien :oops: stond niet in de ideale omstandigheden opgeborgen maar na carburator eens te reinigen en terug 2takt in hem te gieten starte hij wonderbaarlijk na 5 meter duwen
trekt nog gelijk een beest maar tegen 50 begint hij te stotteren onsteking hapert moet platine eens vervangen of een electronische onsteking plaatsen
hier een paar foto's
Image
Image
ziet er niet uit maar dat bederft de fun niet wat je met dat ding kunt hebben en die crome bocht achter de polimer demper maakt het geluid af als je u plat in de bochten legt en hem open trekt :love:
en ook nog een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=1sNs973h0Gs
hij is 3 keer in beslag genomen geweest en wonderbaarlijk heb ik hem telkens terug gehad :lol: wie wilt nu zo een lelijk ding
yamahakoppel
-= Member =-
-= Member =-

Advertisement

Re: mijn oude fun ride

Postby kadettgsiboy » Mon 31 Oct 2011, 16:10

:lol: tis en blijft een Camino :wink:
kadettgsiboy
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Images: 19

Postby grijze camino » Mon 31 Oct 2011, 16:50

Wel een mooi geluidje :music:
Camino
grijze camino
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Images: 0

Postby wouter_ » Mon 31 Oct 2011, 17:33

Ik vind hem nog wel iets hebben hoor :P
Die pijp achter je uitlaat, dempt dat veel? Mijn camino is te luid...
wouter_
-= Member =-
-= Member =-

Postby yamahakoppel » Mon 31 Oct 2011, 18:16

dempen niet maar maakt het geluid iets doffer zwaarder

ga het blokje deze winter open gooien voor controle zag er nog mooi uit vanbinnen toen ik carburator afhaalde maar omdat hij op een plaats stond waar het binnen regende is de camino overal geroest, vliegwiel zat vast geroest op de spoelen alles wat rap opgeschuurd en hij starte

denk hem in zijn geheel wat op te kuisen cilinder om te gooien op een electrisch gestart blokje, kader vervangen deze is dicht geplooid is een gat vanonder in geslepen om de bovenkant van een mikuni carburator in kwijt te krijgen en gaskabel loopt door de kader uit
toen in de tijd met wheelies te oefenen stond opeens mijn stuur bijna tegen mijn schouders :? na wat te meten bleek de kader 7cm dicht geplooid te zijn, wat recht getrokken met die zelf gemaakt buis. kunt die opspannen en toen de kader wat verstevigd rond het gat voor de carburator
yamahakoppel
-= Member =-
-= Member =-

Postby Nicogsi » Tue 01 Nov 2011, 12:34

polini ni kapot te krijgen 8)
Nicogsi
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Postby yamahakoppel » Tue 01 Nov 2011, 13:00

ik heb altijd met polini AC gereden heb er nog een paar liggen nieuw en geboord heb mijn aller eerste ook nog, wel al 2 keer geboord deze komt op mijn eerste brommer te staan heb paar jaar geleden de kader terug gekregen van de brommer die ze toen gepikt hebben lag jaren in een bos te roesten
yamahakoppel
-= Member =-
-= Member =-

Postby jupiler1987 » Tue 01 Nov 2011, 17:45

sterk bishke he :lol:
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
jupiler1987
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Images: 10

Postby tnerual » Sun 06 Nov 2011, 17:20

Zienek ik daar ne LC cilinder? :D
tnerual
-= Member =-
-= Member =-

Return to Foto galerij