het betreft een zwarte honda camino dx, a klasse monomatic met maar 7552 km en met papieren bij.
de persoon waarvan ik deze camino gekocht heb had deze jaren lang in het tuinkot laten staan,resultaat hier en daar
wat roest vooral aan het stuur en de velgen,het chassisplaatje is aanwezig ,het color label onderaand het achterrekje plakt er nog op,de lak is wat aangedaan maar valt nog heel goed mee, kheb deze camino volledig ma dan ook volledig uit elkaar gehaald en zo goed mogelijk opgekuist en in orde gezet,ik merkt zelf dat sommige vijzen nog nooit losgezet waren
na de volledige opkuis ging de camino met een trap in gang en draait als een nieuwe, kheb enkel de startschoenen en de koppeling moeten vervangen, de rest was pikobello inorde, de onsteking en het vliegwiel lijken als nieuw geen roest of stofje aan te treffen, enkel moet ik nog reflectoren bevestigen hier een daar want deze waren verloren,maar het is wel leuk om te weten dat deze camino van 1976 is en de laatste 20 jaar heeft staan roesten in de schuur en er nu zo goed kan uit zien ma bon hier de foto's.