ja kheb die inderdaad in lochristi / zaffelare gekocht, geen probleem me die mensen maar ze leken me wat simple, hij schreef in de verkoop advertentie dat de dx kompleet inorde was, ik heb iets anders tegengekomen,ik starte de dx en da was precies ne harley davidson ,wa wilt ge er zat geen uitlaatpakking op en de bouten van de cilinder waren afgebroken. kheb de koppeling ,startschoenen,pakkingen moeten veranderen,ook op de fotos leek hij niet veel roest te hebben en proper te zijn volgens zijne uitleg, ja ben er toch een hele dag aan bezig geweest voor de dx er deftig te laten uitzien.die camino was gewoon smerig ni te doen. ma bon nu draait die perfect ,hij is goed afgesteld ,start na de eerste trap en ziet er een pak beter uit ik ben content,hij vroeg eerst 160 euro met papieren bij ma kheb hem uiteindelijk voor 120euro kunnen kopen
en inderdaad hij heeft weer ne vesse da in lochristi, hij vraagt nu 220euro opt net

geloof mij mensen ik koop die dx niet van hem die nu opt net staat,ben er ene gaan zien die is echt in slechte staat, teveel roest niet opkuisbaar de banden die gwn te verduurt zijn en een slag in de krukas denk ik want maakt een raar geluid,ik moet er ni van weten ik ben content met mijne dx, nu ga ik opt gemak nog op zoek naar de andere funny's en dx'en zal lang duren ma kheb tijd genoeg, kheb nog 2 kaders van ne funny liggen dus daar kan ik ook al mijn ding mee doen, maar kheb toch veel liever de originele lakken ,zoals vele onder ons
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer